Skip to main content

luah rase sikettt


Assalammualaikum esya!
Maaf sebab dah lame tak update kat siniii..bukan ape!
qid bz sikett lorhh..
Lagii dah nak final nii lagi lahhh tak ingt hape dahh..actually dh dekat
seminggu dh qid tak on lappy rase nyee..First sebab  bz ngan director,bz ngan photoshot and
illustratorrr
so,internet mmg di jauh kann lahh blerr bukak file2 ni sumee!!
:)
kang tak pepasall die mintak serial key pulekkk...
Alhamdulillah 3 final projek dh slamt di submittt...
fist submit dbc..dbc uh qid x buat.wani yg buat.100% die buat..
and qid admit ape yg die ckp...qid x buat ape punnn.. :)
and kedua qid submitt final projekk DI..siap dah kotakk kepsi qid..kukuh dh kotak kepsi qid..
ayam sume pun dh selmat di makan semalam :)
kotak pun dh di hantaqqq skaliii...
and last is semalam jugakk! presentation IMD..final projek yg melibat kan directorr...
qid sgt puas ngan projekk yg ini sebb!
1st is sume button ape yg di minta sume qid ade...
yg kedua,sume button berfungsi dgn baikk mase uhhh..
and last..sir E and sir fairuz x komen trokkk sgt!
dowg just komen yg dowg fening ngannn tulisan...
komen pasal tulisan. and lainnn ape erkk??
tak de kott..
button untuk bideo sume ade..play,pause,stop,fastforward,backward sumee adeee..
Haaa bru ingtt,,die ckp pasal button exit!
butttttt buton exit kami x mcm yg lainnn..dowg klo x jdi exit dowg pi kat motge or main menu...
tapi kamii..kalau click no blerr kuaq popup kami punye page pergi balikk kat page yg click exit tadiii..
means die tak beranjakk lahh still kat page yg same..
Syukur sgt2...syukur sbb pn.sall bagi kerja same yg sgt bagussss last minit dluu..
die yg bg tauu sume ape yg die nakkk!!!
setiap page wajib ade ape..and thankz jugakkk untuk die sebab die yg create draf untuk proposal kami!
Thank you so much miss Salehah Johari :)
Kalau kami x jumpe die hari tuu takkan ade ape yg lectre2 ni nakk dlm projekk uhh..
Alhamdulillah..Even projek kamiii x khas kan untuk kekanakkk sgt!
tapii kami ade sebb kenapa kami x buat 100% berbentukk kekanakk!
1st sebab,its cd learning about NETBALL..bukan art or anythinggg...
klo pasal sport bukan bolehh sesuka hatii di katon kan or whatt..
sbb owg yg beli cd kami uhh mybe sowg yg serius nak thu psl netball..
so,kmi nye cd learning tk lehh lahh mcm bebudkkk sgt ann??
fhm tk ape qid try nak ckp??hhihihihihi klo tk fhm.pepandaii lahh pikir sndriii erkk!
Oh ya! Qid ade satu lagiii final projekk yg tak siap!
Ape die??
DPM! Posterr Filem..Die dh siap die bikinn...just nak tacap2 sesikitt je lagii..
then nak tunjuk kat sir E..klo die apprv...print lahh tross...
lepas uhh selesaii sumenyeee.

Minggu depan 22hb klo xsilapp dh start finall...
first paper is BI..hmm hope dpt jwb ngan tenang nantii..
Insya Allah..Harap sgt sume paperr qid dpt buat yg terbaikkk...
Doakan akuu ye kowg!
harap sgt aku dpt jwb ngan tenang nantiii!
Esya!.hmm kmo punnn..jgn lupe doakan qid yee..
doa dri kmo,walid,abg..sumenyee! Qid harap sgt kowg semua doakan qiddd.
okeyyy..

Actualy skng nii tgh ade situasi tegang antre qid ngan sowg mmber qid niii..
entah lahh esya..dua tige hariii ni hanginnn gilerr2 plakk perangaii qid..
k fine!qid thuu qid byk marahh die..kekdng uhh die lambt skett pun qid dh hanginnn...
qid ngaku benda uhh!
but semalam entah ape lahh yg buat ann qid bengang gilerrr...
sempaii sume qid hembuqqq kat twitterr...
thenn balik2 jee die duk unmensii sume..
qid pun mlaz arhh nak layann..lagi qid reply kang lagi berapi hati plakk..
skng tk thu lahh mcm mane..
esya fefhm lahh sendri ann..
qid klo bengang bebetulll ni memang pyh sikt...
klo bengang sesikettt uhh okeyy lagi blh coverrr...
ni x!
dh tak blh dahh...Pape punn hope sumenyee akan okeyy!

Semalm punn sesuatu tlh berlaku kat diri niii...
ape dia?? hahaha malaz nak mention at siniii..biaq lahh..
sape yg tahuu tahu lahh...yg tak thu tuuu x pe :)
pape punn kt mak ayahhh,badut,fizie and remyy!!! kowg  semua memang slalu bg aku smangatttt!
thankz sumee...
and to fizie...siyezzz thankz sgt2 bersusahh payah smlm even kauu tgh bz ngan report kau sume,
kau masih ade mase nak urus ann aku! tq abg!

Haa esya ni je lah dlu qid story k!
siyez tak ingt lahh ape lgi stu dtory qid nak citee..
hmmm luperrr.... :D
klo qid ingt ti qid masuk sini story k! :)
pape pun jgn lupe doakan qid final exam nanti k!
miss you dear :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.