Skip to main content

Dia gagal!

Assalammualaikum esya!
Qid tgh panaz hati skng niii!
Ade sowg makluk Allah nii die dok ckp memcm dok bukak cite memcm
mcm ni nii bgus sgtt!!Serius kenkdng muk dgr cite die..kenkdng menyampah ngan cite die/...
Tp bilerr smp stu tahap yg smp buat org menyampah katt qid uhhh tuhh yg qid hanginnnn...
Selame nii die dok ckp memacm qidd sabar..die dok bukak cite memcm qid sabarr..
qid buat pekak telingerrr...tapiii...Hari nihh x blh sabarr dhhh...
smp buat cite bebetull psl qid..smp owg lainn blh agakk "ni si aqid nihhh" smp mcm uhhh skali
yg qid benggang nihh >.<
Selame nii die ngarot merepekkkk! die ckp merepekkk qid buat tak tahuu jeee...
tapi skng! NO!
Sbb? Org blh thu yg kau ckp aku time uhh..Kau mmg cilake..
owg mcm kau nihhh patot bg fuck jeee!
sial!
Kau jgn pikr slame niii kau adee jee ngan akuu! Tapi hakikat nyee kau lahh owg yg paling menyusahkan
akuu!!
Kau ade jiwa aku x tenang..Kau adeee otak aku bercelaruuu...
Itu sebenar nyeee...
And one more thing!
Kau jgn ingt kau ade semua benda,kau ade memcm aku hadap sgt kat kauu..
Memang selame nii aku ckp "aku xde duit lahhhh" , "Aku xde transpot lahh" tapii hakikatnyeee...
Aku nak tgkkk mcm mane reaksi kauu! Aku nak tgk ape kate kauuu!!
see seminggu ni aku tak kuaq sebb aku nak tgk kauuu lynn aku mcm mane..aku nak tgk kau kuaq ngan sape.
Heyyy! Kalo ikotkannn..Ade jee moto kat umah niii keta kat umah nihhh blh aku angkut bawakk kau kemane jeee..Tapi akuu x nakkk aku nak try tgk mcm mane kauu dlu..
See! hakikatnyee kau bukan yg terbaikk untuk jadi kawan aku..untuk jadi sahabat akuu..untuk jadi
owg penting dlm hidup akuuu...
Aku dpt tgkk and rase kau ni sgt2 mementingkann harta benda..mementing duitt..
sbb ape aku ckp mcm uhhh..Sbb kauuu nak pergi tmpt branded sahje..Kau nak makan benda mahal sahaja.Blerr aku ckp "aku xde duittt" memcm kauu ckp memcm kauuu merepekkk!!!
hihihihiihihihi aku hanya mencari kawan yg boleh lepakk kat kedaii biase..yg bolehh lepak
makan tepi jalannn..Itu yg aku cariii..

Aku mmg suka uji owg yg bru nak jdi kawan akuu..
aku mmg suke TIPU..Tapi penipuan akuu adalah untukkk kebaiikann dirii aku sndriii mase akan dtg nntii...
Aku dh thuu sape kauu..Mcm mane bahase kauuu..mcm mane perangaii kauu.
Sorry! Aku x nak kenal kauu lagi.

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam