Skip to main content

Story die lagiii

Okeyy Assalammualaikum!
Hahahah Malam ni nak ckp pasal RJ LAGI!!!
aahahah kat kowg yg x suke bace! Boleh berambos dri blog aku yg warne wani nii!
hihihi
Nak cakp pasal ape??
Nak ckp benda yg qid agak terkilan...Ape die??
hmm qid terkilan sebb x  tgk MHI pagi tadi!
sebab ape?? Sebab MHI ade RJ and blackk!
qid x pasti lahh dowg nyanyi or takk!
tp dgr cite dowg nyanyiii!
hmm yg kedua terkilan sbb ari ahad ari uhh tak jmp rj.
just jmpe black jee..Itu pown time anta brng at member bro qid uhh!
time uh tersempak ngan black and berburk jappp..
time tu ade tnye "rj mane?" but x terbukak hati pulokk nak jmpe..
hihihihihi..
skali afterr tgk die perfom mlm uhh!!! haduhh cairr weiii..
suare die memang terbaikkk.and mungkin one day die akan jdi sefamous alitimate,malique,toopath mybe!!
betull takk???
thu kenapa qid rse nyesal??
Hahaha xde benda pownn..just sbb qid lately salu bukak lagu yang die nyanyi uhh..
and qid rase die antre retis yang bakall jadi retis yg qid minat killerrr..
yang qid akan always support die..yang qid akan selalu ambik tahuu pasal die, yang selalu qid join untuk
pergi tgk gi perfom...huhh! qid dh dpt rase dh tuhh..skang ni pown slow slow qid dh thu mcm2 pasal die
dari abam sowg uhh! hihihi *tak leh mention bahaaya :)*
sebab uhh skng blerr qid dgr suare die nyanyi qid akan ckp "alahh nape aku x jmpe die hari uhh..blh aku thu,die ade fanclub tkk..sape yg handle funclub die kee!"
haaa ni xdo..aku pi jmpe black jahh! black nak panggil die aku x mau jmpe....
ehmm ehm bkn x nak..tp mase uhh nak cepattt!!!
qid dah dkt 3 kali dh dokk mentweet tweet ngan die!
Die same mcm ajam,akim,hafiz! sebab ape?? sebab sportingg toqqq...
tp xleh nak ckp 100% sporting or takkk..kena pi jmpe die tiii bru thu 100% sporting atau takk..
heheheheheh
Pape pownn bro Rapper Jambang!
insya Allah aku akan support kauu habis habisann!! 2 week pas aku ade kat ipoh aku akan
balik kl and cri kauu!!
hahahaha sebab ape??
sebab aku ade mcm benda nak ckp kat kauu nak tnye kauu!!
hahahaahha tungguuuu~~~~~

Qid paling suke die rap part niii :

Sejak dua menjak ini, ku mencari fungsi kewujudan
Dalam persekitaran yang penuh kejumudan
Terperangkap dalam jasad, ku keliru
Mujur ada kau si peneutralisasi pilu
Namun aku tetap murung, berkurung
Tubuh makin susut, menunggu tarikh luput
Komplikasi di halaman rusuk kiri
Makin sukar nak bernafas, nak bergerak, nak berdiri

Lagu ini yang terakhir aku sajikan
Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan
Jaga diri, jangan makan hati
Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti
Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi
Cincin, kunci, dompet dalam laci
Ada sikit wang, itu saja baki
Moga-moga cukup untuk majlis itu nanti


Memangg beremosi gilerr die rap part nihh..
klo x caye cerr dgr and hayati tiap kate die..
mesti leleh beb mate kowgg!!
seriuss! aku x tipuu ...

Klahh..
Pape pown! *capang x dilupekann k! wahahhaahha *sory bro!


Qid letakk pic yg nihh sebab cantikk!! tgk full...die nmpakk..rj black pown nampakk.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.