Skip to main content

Selesaii mendaftar

Assalammualaikum esya!
Alhamdulillah qid dh selesai mendftr untuk sem2 hari nii..
And ape yg qid harapkan 50% jee yg berlakuu..
ape die?? qid kann harap wani,ain,jiha and pjoy seclass ngan qid..
Ain,jiha and pjoy seclass ngan qid..pjoyy uhh number2 lahh sbb mase kite owg dftr uhh die ddk tepi jee
sb tunggu lokman..lepas jee qid dftr qid gi kat die then die tnye class mane..
qid ckp lahh 8...dh tuu qid suruhh lahh die ambikk 8 jugakk..
die kate nak tunggu lokman tgk mcm mane dluu..
last2 tdi tweet die die kate die class 8 jugakk mcm sem lepass...
qid pown tros bg tauu ain tdi sbb ain yg ye ye nak pjoy seclass...
pjoy kte lokman x dpt seclass ngan kiteowg sbb class dh pnohh..
pjoy pownn yg last2 tadiiii...
nasib baikk dpt gkk 8 uhh!
soo pjoy,jiha and ain seclass ngan qid lahhh..
wani mcm biase larhh..
ngn dira die,nik,akma!
dowg 4 owg!
and mmg x dpt kott nak trikk wani tuhh sclass ngan qid..
die dh ade member sndri ann??
mcm tuh gakk qid..
qid pown ade member sendiri...
xkan qid tetibe nak trik die dri akma,nik and dira uhhh..
sdng ann dowg sesusah sesame dulu!
tetibe ni sem 2 qid nak trikk wani same ngan qid plakkk..
Memang takkkk lah wokk!!!
Mimpi jee di siang hari qid nihh..hahahahahha
Wani nye class no.7..
class 7 pownn lebih kuwg jee time die ngan class 8...
class pagi jee semua..petg xde class...
ari jumaat plakk satu due class jee...
itu pown pagii..means kami klo ade pape nak blik ari jumaat senang lahh..
sbb pagii jee kann class die..
tghari ke lps jumaat ke dh blh balikk dahh..
huhuhuhu
pandaii x kami pilih class?? :P

Tadi mase dftrr ade yg klkarrr..ade yg miss tertibe ckp "sy rse sy perasan sape awak"
Ade yg menyanyi lagu "apo kono eh jang" lahh mase qid dftr kediaman..
Ade yg ckp qid ade teakuando laaa,motiff die ckp sbb qid duduk kat greentownn ni sensowg!
huuuu memang elokkk qid kena bahan tdii..malu malu maluuu..
yg ain ngan jihaa sebab dowg dua asrama annn?
qid je sesat duduk luarrr..hihihihi
Huhuhu pape pown dh selesaii semua ituuu..
kekecohh cri alamat umahh tdi smp alamat sir pownn qid nak rembattt semua nyee dh SELESAIIII.. :)
isnin ni insyaAllah pnjang umur start lahhh class qid utk sem dua.. :)

*k lha esya..dh maghrib nihh...qid out dlu..
nnti qid masuk lagii....Bye!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi