Skip to main content

Mr.RJ :P

Assalammualaikum esya!
ehemm ehemm..skang qid dh ade kat ipoh sudahh!
pagi tdi dlm pukul 11 selamat qid sampai kat sinii...
Alhamdulillah selamat juga sampaii!
Okeyy sekang qid nak story pertme skali pasal
Mr.Roy/Walid qid...
hmm..qid thuu die bukak blog qid ni selalu...
qid thu die bce blog qid nii selalu..
dan qid thuu die selalu ambik thu pasal qid dri blog ni!!
kan walid??
walid thu mane qid dpt thuu???
hmm??
walid..mase qid story kat blog ni yg qid rindu walid + qid tercari2 walid..
tgk2 esok uhh qid col walid..tnye sehat or takk sumee...dh tu lepas uhh walid hilang balikkk..
and kedua nyee hari nihh!!
qid x bg tau walid pown hari tuuu blerr qid balik ipohh...
tupp tupp pagi ni tertige walid msg ckp suruh hati2..
bljr rerajinnn...hmm mane walid thuu??
hmm??
mesti walid thu dri blog nii kann??
Walid! kenape walit menghilang mcm uhh jeee....
keta walid pown qid dh x nmpk dh kt area seremban uhh..
slalunye klo time skolah qid mesti nmpk keta walid kat ampangan uhh!!
tp walid xdee pownn!!
mane walidd??
knp mase qid tnye walid kat mane qid x bg tauu pownn?
kenapa walid col qid sekali jee hri tuu???
walid...qid ikot semua ckp walid...
qid dgr semua kate walid..
kenape lepas kes hri tuu walid terus menghilang and menyepi mcm uhh je??
walid...klau qid ade buat salah ckp walid...ckp..jgn buat qid mcm nii..jgn buat qid mncari2 mane walid...
walid kesian lahh kat qid..mcm nak gilerrr qid cri walid tauuu...
and untuk pengetahuan walid jugakkk..
qid ckp kat diri qid niii yg qid x kan pergi sarawak cuti niii kalau qid x jmpe walid....
ikot kn hri uhh klo qid nak pergi bolehh jeee..
sbb lepas hal qid time cuti uhh selesaii ayh bg gi jejln..tp just ke sarawak and johor sahaja!!
ikot hati nii nak sgt gi sarawakkk...tp buat ape qid gi sane?? sedangkannn qid nk jmpe walid pownn x lepas2 lagii..
ni kann pulokk nak pi kat cousin2 yg slalu jmpe kat sarwakk..
waliddd..kalau walid bce posting yg niii..
plz lah walid..plaz jgn buat qid mcm niii...
qid cume nak thu kena walid bwk ummi and adik2 3 org uhh pergi mcm uhh ja!!
plz bg tauu qid walidd....
qid tunggu walid ckp sesuatu dri walidd....
and trimas untuk ucpan tahniah dekan tuhh..
hmm macm mane walid thuu????qid x pernh msg pown ckp kann??
nmpk sgt yg walid thu drii blog ni knnn??
qid masihh anggap walid mcm walid qid yg duluu!
ingt uhhh...

okey now story number 2..
ehemm ehemm..pasal bro RJ tuhh lagii..hehehe
okeyyy okeyy okeyy!!
kan b4 nii 3 posting qid cite psl RJ ann??
Dah tuu ari tuu hari tuu my bro badut msg and tnye ape hall kemarokk ngan rj..
qid pownn ckp lahh..suke mamat uhh rap and style die!!
dh tuu qid ckp lahh yg qid nak jmpe die..and qid memain ckp 
"ko tlg set ann mase jmpe die abgg...blhh?"
and takk di sangka2 my bro blh ckp "okey2 nnti aku bg tauu kauu"
dh tuuuu!! lepas sejamm kottt..die ckp "2 week lagi naik KL.."
fulamakkkkk!!!!!!
memang untung akuu ade abg badott yg kerja dgn industri  nihh lahhh..
huhh!! i love lu lahh bro..muahhh!! eh! godikk sudahh ..hahaahaa...
And yg x blh blarr nye esya...
Abg badott qid uhh blh ambik gmbr ngan RJ and mms kat qid ckp "Mr.RJ kirim salam"
perhhhh memang menjeritt lahh qid...!
haiyooo nak gugur jantung tgkkkk abg msg mcm uhh!!
huhuhuhu Tahh memane die jmpe RJ uhh hen tros anto kat qid...mmg ske biat aku jelly lahh abg aku nihh!
huhhh! pape pownn qid exctd nak tunggu 2 minggu dri sekarang!!
sbb ape??sbb nk tuntut janji dri my abam badottt sowg uhh!
huhuhuuu!!! :)
Haa nak thu takk nme RJ sebenarr??
ehemm ehemm...name sebenar die Mohd Helmy Hamdan.! yang berumur 29 tahunnn..
hiihihihihihihi
tgkk tgkk qid dh thuu dahh..
esokk ape lgi pasal die yg qid thuu pown qid tk thuu lahh!!
huhuhuhu!

Okeyy okeyy skng nak cite pasal time otw gi ipoh tadii..
mase gi tadi qid singgah kat limkokwing uhh!!
gi anta brng at remi kejapp!
nak thuu perangai remy kat snee yg qid tak thuuu!
huhuhuhuhu
rupe2nye sepanjng kat sne die pakai sketboard!
heheheh..
memang gilerr bag ang!
die jalan sikit2 jee at sne..
pkaiii sketboard jee die blerr jauh2..
kat sne ann sume siminn..yg mane bertangga uhh ade mcm tmpt yg lurus uhh!!
mmg remy pakar lah bab tu..pape pown remy..
wa tabikk bro lu blh buat mcm uhh kat sne ..
and jelez aku!

Okeyy lahh esyaa....
esok dh dftrr...
doakan sume berjln lancarr okeyyy!
huhu love you! :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.