Skip to main content

Cecite japp :)


Assalammualaikum esya!
Okeyy hari ni hari isnin..Berape hari jee lagi qid dh nak balikk ipoh..
hm dah nak habis dua bulan qid cuti...
lepas nihh 6 bulan lagi dok mengadap kolej,buku,lect,class and lappy sahaja!!!
tapi tapi tapiii kann esya!
b4 qid balik ipoh qid dah lepas gian habis dahh!!...
qid dah pi tgk AJL27 untuk menhilangkan segala rase rindu nak pi tgk konsert...hehehhe..
semestinye pergi untuk support my abam Hafiz..Qid support die sebab die salah sowg trio AF7..
Macam yg esya thu! dari dulu sampai sekang qid memang allout support trio AF7 uh!
adik bradikk tige owg uhh! Ajam,Akim,Hafiz.!
and malam tadi qid tgk ajl untuk support hafiz..
hafiz bawak dua lagu! satu lagu duet ngan adira-Ombak Rindu satu lagi single die-Ku Akui.
Alhamdulillah lagu Ku Akui uhh die dpt  dua award.Satu untuk Anugerah Vokal Terbaik and satu lagi
Pemenang tempat ketige AJL27..btw,thun ni thun ketige hafiz menang vokal terbaik 3 tahun berturut turut!
Alhamdulillah..Semamng nye ramai yang thu vokal die memang terbaikk!
malah ramai yang beranggapan hafiz patot di angkat sebagai juara malam tuhh!!!
Tapi tak leh nak buat ape pown kann..ade yg menjadi juri nyee !
so kena terima lahh lagu yuna yang 'terukir di bintang' yang aizat bawakkan tu yang di angkat sebagai juara...
hmm! lagu tuu pown not bad lahh!
Cite pasal hafiz balikk!
Lepas jee semua buat persembahan qid tak yakin yang hafiz akan menang vokal terbaik tuhh!
sebab qid rase byk saingan hafiz tahun nihhh...ade black yg nyanyi lagi teman pengganti,ade Azlan yang nyanyi lagu idola..Haaa 2 tuu punye vokal memang terbaikkk..Lagi2 black pernah menang vokal terbaikk ann.tuhh yg qid cuakk gak tkut hafiz x menang!
Skali hafiz masihh menang juga!! again alhamdulillah.
Black ngan RJ menang untuk persembahan terbaikk!
huhh persembahan dowg memang terbaikkk!
memang boleh meremang bulu roma tgk wokk!
tak caye??? gi search youtube bukak tgk!
hehehehe...
qid ni pownn menaip sambil dgr video yg dowg nyanyi mlm uhh!!
memang terbaikk dowg...qid dgr byk byk byk kali pownn x muakk..
tp rase mcm makin makin makin nak dengarr ade lahhh!!
huhh! RJ memang rapper terbaikk yg black dh pilihh!
memang x salah black pilih die...
Okey qid story sikit..
Lagu Teman pengganti yang dowg nyanyi uhh lagu di cipta oleh malique..
awal nye lagu ni black ngan malique yang punye!
but beberapa peringkat b4 sampai final malique x pat join untuk perfom sbb masalah kesihatan!
so,black ambikk rj untuk gantikann malique..huhh! memang terbaikkk rj uhh rap..die xde langsung bwk gaya
malique..die bawa gaya die tersendiri..dan cara die uhh menarik org untukk terus dengar ape yg die nak
ckp!! memang terbaikk rj nihhh!!!!dowg nyanyii uhh sampaii kt hati wa nihh!! hihihi
Persembahan dowg ni antare persembahan yang qid tunggu tunggu gakk! and ternyata persembahn dowg tak menghampakannn.. :) Tahniah black ,RJ and Malique :)

ehh ehh ehh..dok cite pasal owg plakk! bro sendiri ape cerr??
hihihihi semesti nye malam uhh hafiz buat yang terbaikkk!!!!
kalau tak tak kan hafiz blh menang vokal terbaikk..kann??
okeyy hafiz ngan adira buat persembahan firsttttt sekalii!
Memang ramai terkejuttt bilerr aaron aziz tetibe naikk atas pentas time uhh!
and thu2 lepas habis hafiz ngan adira nyanyi,aaron pown dukung adira..!!
perhhh!!! ramaii yg menjerit rsenye tuhh!! heheheheh
btl tkk??
itu jee gimik nyee!
and persembahan solo hafiz die buat persembahan simple tetapii menarikk!!!
die hanya utamakan vokal die sahaja!
Kat atas pentas,ade gakk ajai komposer lagu die..hmm! hafiz ngan ajai memang senang kawtimm! :)
kannn?
hafiz punye felling memang habis habisan semalam..qid tgk sampai x mau noteh kiri kanan!!
hehehehehe...
pape pownn tahniah bro!

Lagu ombak rinduu!!

Ku Akuii

Ombak rindu :)



satu cite yg mungkin taramai tahuu!!
hihihihi mungkin lahh! hihihi pasal mimi one nation emcess jatuh tangga!
hihihihihi opss!! hmm okeyy mimi jatuhh mase dh habis nyanyii!
die nak tukur ke bawahh..entah mcm mane die blh jatuh berguling pulokk at situ!!
hihihi mungkin kain die ketat kottt... :) tapii die bernasib baikk..
sbb cmre dihale kann kat tmpat lain mase tuhh..
and die pown bijakk...
dh jatuhh kat tangga uhh terus bangun ang kuar teruss..cmre x dpt nak record..
nasib baikk die x masuk tv die jatuhh uhh...
kalau tak mesti ramaiii yg mengutukk die!
hehehehe....
And satu lagi benda yg kelakar mase malam uhh ade lahh
bile hos FBI nak ckp "3 persembahan bakal menyusul lagi"
die pergiii ckp "3 persembahan bakal menyesal "
huhuhuhu...
memule uhh die dh ckp cheryl mcm x perasannn...pas uhh die bantaiii jeritt "menyesallll" pas tu die gelakk
cheryl terpaksaa laa coverr gelakkk die.dah tuhh die x tahan bantaii nye cheryl pownn trlepas gelkk..
memang klakar time uhh!!
heheheheh...
lepas iklann semua dok pakat gelakk ann fbi..memang siott toqqq!
haiyoo memang klakarr wokk!

~ haa esya qid khamis ni nak balik dah..
barng sume dh nak siap dahh!
ehh lupe plakk nak cite..hri tuu gi beli alat tulis at add ann..
qid beli bykk!!last2 die ckp "ko ambikk je lahh aku bg rm10"
huuu memang lahh add uhh....
siap ngan ut nip,liquid bebatng2 lagii..haiyooo!!!
mmgg terbaikk twins qid uhh!!
:)
pape pown tuhh hri terakhir qid jmpe die b4 blik ipoh niii!!!
:)

*ohh k lahh esya.ti qid sambung lagi ya!
again qid ckp qid skng tgh kemarukk kat RJ.huhuhu
mlm uhh memang smart die!ngan bju kot die ,ngan ves die.perhhh.
rambut die ala2 retro jee sikat ke belakng hihihi. :)
hafiz nye rambut pown ala2 retro and stylo sikit..hihihih...
hafiz xde lagi awan nano okeyy!!
now rambuttt kiri kanan slupp auu!!!
:)
k lahh
byee byee



Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi