Skip to main content

Nothing Special

Assalammualaikum esya!
heyy! qid skng dak start bz dah..ngan nak get ready tok final exam..
ngan test dua next week.
dah tuhh ade presentation skali...
huhh! nak submit final projek tuhh haa...hermm mcm2 esya...
ckp pasal final projk kannn
qid punye  group sakit skit lol!
group tige org! tp syg....kerjasame kureng skit lahh dlm group uhh...
mmg sakit nak meng'submitkan final projek nihhh..huh!
tapi x pe lahh...benda tuhh pown dh siap dh pownn!
tinggal nak burn dlm dvd jee lagi yang tinggal!
pape pown qid ngan sowg mmber nihh NEKAD. tak nak bersuare mase presentation tuhh...
nak bg member yg x wat kerja tuh jee yg berckp!
serius seyhh penat dgn benda2 nihh semua..tu yg mlz dh nak ckp!
heheheh...

minggu dpn dah start test yg melambak2...
minggu dpn jugak qid akan blik seremban..hehehe rindu rumah weiiii!!!
qid balik ari khamis pagi!
ari selasa and rabu qid test 2. course math and imt...
huhh cuakk seyhh!!
cuakk glerrr..
Pape pownn..harap sgt smua nihh berlalu dgn tenang sekali!!..
heheheheh...

nak story pasal benda kelakar pgi tdi..hehehe
qid dtg2 qid jumpe lerr fizi jap kat tempt biase...
adoiii klkr time uhh..qid jmpe die sbb nak ambik duit yg ayah bank in kannn...
qid gi ler jmpe die...time uhh die ngan member member die and awex die...
blerrr nmpk qid uhh die tros lerr kuar ann duit...
skali kawan2 die semua  pandang and huru hara....
masing ckp cm nih "ape ni mirul..kena paww ngan  dak sem 1 nihh..weii malu lahh weiii"
hahah kelakar weii time uhh..huru hara satu hall tuhh gelakk ann die..
yg x blh blaaa uhhh siap tarik2 tngan qid  ckp sjk blerr qid naik kepala nihhh jd junior!!
hadoiiiii huru hara lahh dowg nihh...
seriusss malu pown ade time uhh..mne x nyee..semua dok memandang kannn!! sakit hati aku...

hermm k lah esya..ti qid masuk blog nihh lagi okey!
Love you!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.