Skip to main content

cecite jap!

Assalammualikum esya!
qid sekarang kat seremban..
baru sampai ptg tadi..
sebenarnye qid tk plan pown nak blik...
hari selasa ptg uhh abg ajam col qid..
borak2 sume skali die ckp "balik lahh weii..blh lepak!"
qid pown mcm berbelah bagi lahhh...
dah tu qid col mama ngan ayah!
ckp punye ckp ayah tk thu rupenye yg paper qid smp slase jee...
dh tuhh ayah tros suruh qid balik hri ni...malam tuh jugak ayah masuk duit at bank supaye senang
pagi ni nak gi gopeng!
so..tanpa dirancang qid balik lah seremban hari ni untuh lime hari...
hehhehee...
time otw balik tdi lepas sowg2 col qid tnye kat mne..
smp qid dlm bus uhhh jadi tk tentu arah plakkk!!
jadi tk tenang thuu..hheehehh
sampai2 jee seremban qid tros ambik teksi blik umah!
balik2 jee tros makan..heeh laparr seyhhh....
malam smlm dh lah x makan...hehehhe
tuh yg qid balonnn byk2 uhhh....

~ qid balik hri ni bukan untuk BERGEMBIRA okey!
bukan jugakk untuk BERGUMBIRA...
tapi ade sebab tertentu!

haa esya!
thu tak soalan math ari tuhhh susah glerrr...entah mcm mne last2 minit qid rse jawapan qid salah..
qid bantai nye padam 3 soalan time uhhh..and dengan menggelabah qid buat balik  semula!
huhhh!takut glerr kalau2 ape yg qid buat last minit uhhh tk betul!!
perhhh risau seyhhh..klo salah....hermmm~ mampos lahhh qid....
cuakkk heyyy!!!!
pape pown qid harap betul lah ape yg qid buat tuhh!
qid dh cube buat yg terbaikk!
dah now tingggal untuk bertawakal sahaja!

Minggu depan ade tige paper!
semua paper yg qid takut sgt!
Pengajian Islam.Introduction To Information and Fundamental Of Programming
huhhh! semua nyee serammm mehhh!!!
paling seram iit and pengajian islam tuhhh lahh...
yg paliing paling paling qid takutttt Pengajian islam tuhh lah!!
but pape pown qid try ah buat yang terbaik nanti!!
insya Allah kalu usha lebih tak slh kann klo qid dpt markh yg tinggi!
hihihihihiihihi

#Klah esya ti qid sambung okey!
# To bdk Al's kalau terbce...AJAM tu bukan sir okey!!.. that's my brotherr

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.