Skip to main content

cecite jap!

Assalammualikum esya!
qid sekarang kat seremban..
baru sampai ptg tadi..
sebenarnye qid tk plan pown nak blik...
hari selasa ptg uhh abg ajam col qid..
borak2 sume skali die ckp "balik lahh weii..blh lepak!"
qid pown mcm berbelah bagi lahhh...
dah tu qid col mama ngan ayah!
ckp punye ckp ayah tk thu rupenye yg paper qid smp slase jee...
dh tuhh ayah tros suruh qid balik hri ni...malam tuh jugak ayah masuk duit at bank supaye senang
pagi ni nak gi gopeng!
so..tanpa dirancang qid balik lah seremban hari ni untuh lime hari...
hehhehee...
time otw balik tdi lepas sowg2 col qid tnye kat mne..
smp qid dlm bus uhhh jadi tk tentu arah plakkk!!
jadi tk tenang thuu..hheehehh
sampai2 jee seremban qid tros ambik teksi blik umah!
balik2 jee tros makan..heeh laparr seyhhh....
malam smlm dh lah x makan...hehehhe
tuh yg qid balonnn byk2 uhhh....

~ qid balik hri ni bukan untuk BERGEMBIRA okey!
bukan jugakk untuk BERGUMBIRA...
tapi ade sebab tertentu!

haa esya!
thu tak soalan math ari tuhhh susah glerrr...entah mcm mne last2 minit qid rse jawapan qid salah..
qid bantai nye padam 3 soalan time uhhh..and dengan menggelabah qid buat balik  semula!
huhhh!takut glerr kalau2 ape yg qid buat last minit uhhh tk betul!!
perhhh risau seyhhh..klo salah....hermmm~ mampos lahhh qid....
cuakkk heyyy!!!!
pape pown qid harap betul lah ape yg qid buat tuhh!
qid dh cube buat yg terbaikk!
dah now tingggal untuk bertawakal sahaja!

Minggu depan ade tige paper!
semua paper yg qid takut sgt!
Pengajian Islam.Introduction To Information and Fundamental Of Programming
huhhh! semua nyee serammm mehhh!!!
paling seram iit and pengajian islam tuhhh lahh...
yg paliing paling paling qid takutttt Pengajian islam tuhh lah!!
but pape pown qid try ah buat yang terbaik nanti!!
insya Allah kalu usha lebih tak slh kann klo qid dpt markh yg tinggi!
hihihihihiihihi

#Klah esya ti qid sambung okey!
# To bdk Al's kalau terbce...AJAM tu bukan sir okey!!.. that's my brotherr

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.