Skip to main content

Maaf dari saya!




Assalammualaikum esya.
hermm ape khabar? hehe lme tak tnye kamo soalan itu kannn..
qid kat sni alhamdulillah siht...
hermm tak lame lagi qid dh nak final exam..
ade lebih lime minggu lagi final exam qid..
yang mid sem punye exam alhamdulillah result tk teruk sgt!
dan qid harap final exam nihh pun qid akan dpt result yg mcm mid sem..dan klo boleh
nak yg lagi terbaikk..insya Allah..qid cube..
doakan qid okey?
Final projek dh dpt..assignment last iit pun dh dpt...nih jee lahh mase utk tmbh2 markh..
kne bg yg terbaikkk....qid tak thu ape akan jdi mse final nnti....
so,qid kena cuba buat yg terbaik assignment2 nih semua...
sbb hanya assignment nihh jee yg dpt menambh2 markh exam mid sem qid hri tuhhh...
hermm~ harap2 ape jee tugasan yg qid buat nihh adalah yg terbaikkk..Aminn..
Qid x blik seremban pun this  week..heehee...
minggu2 dpn pun mybe x balik..
mama dh muak tgk muke qid..hua hua hua...

Tadikann esya ira msg qid..
dh dkt seminggi lebih gak lahh die tak msg qid..
die msg ckp "Kau ingt pian tak qid?"
terkejut lahh qid..ape sal plakk qid tk kenal pian tuhh...
die ckp lahh mane blh lupa kat piann kann...
dah tuh die reply nih "aku ingt kann aku jee ingt kat dia and rindu die..kau tak lagii.."
huhh! rse nak gugur jantung nihh bler die anta msg mcm uhhh..susah nak kata ape qid pikir time bce msg uhhh...
automatik otak nihh terpikir "aku nii dh nmpk mcm berubh kee?? aku tak perdulikan ira ke?? aku lupe kawann kee??" hahh!itu lh antre qid pikir..
qid ckp at ira tadi..."bodohlahh aku kalau aku lupa pian tuhhh...."
dah tuhh ira langsung tak balas...
qid tak thu ape mslh die tetibe msg and ckp mcm uhh...
esya...
qid dh brubh ke??
qid lupe kawan kee??
haiyooo/...
qid x thu lahh esya..mungkin yee qid dh lupe kawan kott...
kalau takk tak kan lahh ira tnye qid mcm uhhh...btl tkk?
haiiyoo..kawan salah...x kawan salah...
mcm mne nihh? hermm~~ aku idop snsowg kangg bru thu!
hermmm~~~

esya..qid rse dri lps raye hri tuhh qid tak lawat2 kubur kamu kann..
maaf syg!
qid mungkin bz kot...lagi pun b4 nihh tiap2 minggu pas rye qid balik KL..
nih jee bru tk balikk..
sory yee esya..kalau free esok or lusa qid gi lawat kubur kmo okey :)
kubur kamu..walit.. :)
haa ckp pasal walit..tringt plakk kat ummi...ummi gi haji tauu..hehe
die ngan abg ellyas..
dh berlepas dahh...
harap2 kedua duanye selamat pergi and selamat balikk...Aminnn..
yang pasti mereka pasti mendoakan kamu and walitt..hehe!
hope kamu ngan walit tenang kat sane ye syg!

Malam nihh fizi gi kedah...ade wedding..
die tnye qid tdi nakk ikot tk..coz die bwk keta die...
rse mcm nak ikot...
tp hahah cuakk kot tkut terserempak ngan sesape kee..haa
mampos nnti nak menjwb!
dh lah wedding tuhh mmg owg2 die qid kenal..mmpos ti dowg tnye ape kena mengena qid ngan 
fizi..haa mampos nnti semua owg dok gelakk kan qid nnti.!
pape pun harap2 abg aku tuhhh selamat pergi and balik okey!
jgn lupe belikan pape utk aku kat kedah...
hahaahah.. *ayat mcm x pernh gi kedah jee* wahahahah

okey lah esya...nnti qid free qid sambung lagi okey.. bye2..
Salam

#LUPA p/s to ira :Ira aku thu kau akan bce gak blog aku nihhh...Ira aku minta maaf kalau aku ade berperangai sprti sowg yg lupa kawan..aku minta maaf..Untuk pengetahuan kauu..aku takkan lupa siapa itu sophian Al-hadi..aku akan ingt die sampai biler2 ira..dan kauuu..kawan susah senang akuu..aku takan lupa pade kau juga beb..pian tuhh sahabat terbaikkk..die dh mcm azhar and azrul thu takkk...die sme mcm dowgg..dan kau juga sahabat aku yg sme mcm dowg..mcm kuarge aku..mcm adik beradik akuuu..aku takkan lupakan kowg semua beb!semua kenangan group kite semua aku ingt...mlh tiap saat beb! adee jee bnde yg buat ann aku ingt kowg..Kau jgn risau iraa..aku takkan lupe kowg...itu janji aku pde kauu...

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

Morning!

Ni gambaq ngan #KukuBesi yang qid promise nak masukkan tuh :D Assalmmualaikum esya! heyyy morningg!! haa felikk tk kenapa qid masukk pepagi bute nihh?? Hahahah actully qid tk tidoq pownn malam tadiii... entah laaa..mcm2 dugaan plakk dtg malam tadii..hanya mampu bersabarr and harungi jee semuanye.. Siyezlyy qid tk thu kenapa sem nii qid jadi seorang yang pemarah..SEMULA! Ya Allah....Pantang org buat silap,pantang org kuang ajaq,pantang org buat qid menunggu memang hanginnn laa qid satuu badannn..Tak kisah lahh sape org tuhhh..Akak abg or member sndriii!! yang qid thu marah marah marahhhh..! Aghhhh!!! kenapa qid yg dulu dtg balikk dlm diri nihhh?? qid tak nak jadi pemarahh..qid tak nak jadi hanginnnn macm dluu!!! qid tak nak! how lahhh esya??? yang qid ingt dluuu qid start jadi tak pemarahhh lepas abg iwan nasihat kann qid sumeee... but now?? whoo?? Ajam?? memang takk lahhh! NEVERR!! tgk muke die pown skng nii QID MENYAMPAH! Enth lahh esyaa..Ape yg buat qid jadi mcm n