Skip to main content

Cerita ku :')


Assalammualaikum esya..
hari nii qid relax habis..
qid tk balik seremban pun minggu nihh..stay at ipoh minggu nih.
exam mid-term selesai sudah..selamat 6 paper qid jawab lepas..
qid dah try buat yg terbaik.qid dh stdy sehabis yg mungkin..
hrp2 kputusann qid nanti tk mengecewakan..InsyaAllah!
tapi sir faris dh bg tauu yg kelas qid 14 org gagal FOP...
dh qid sgt takut mendgr bnde tuhh...risau ngan FOP qid..
ye lahh coding tuhh 10 markh...qid buat tp x thu btl or x..
qid harap qid dpt reslt yg terbaikkk....

ptg smlm qid pergi jmpe sowg mamat nihh at dtrn ipoh..die mmber abg!
qid jmpe die sbb nak bg brng abg..kann qid x balikk seremban minggu nihh..
so qid kirim lerr kat mamat uhh!!..
haa! stu benda lgi esya thu x hari selasa hri tuhh qid abis exam pukul 1 ptg tauu..
skali dh balik tuhh mama col and bwk qid gi kedah...
memang gilerr lahhh...padahal esok tuhh ade exam..dua paper plakk uhh...
yg qid blh relax berjalan smp ke kedah...hihihihi...
mlam tuhh balik dlm pukul 2 pagi bru smp greentown!
hehehe esok tuhh exam pukul 9...heee!
esya dpt bayangkan tak mcm mane keadaan mate qid mse uhh..hehehe
mmg gilerr...dulu mse spm buat mcm nii tpi paper esk tuh ptg..
ni paper pukul 9 pagii...pukul 2.30 tido..pukul 3 lbih bgun bce buku..pukul 6 tido jap...pukul 6.30 mandi,solat,sapan and siap2 gi kolej!
haaa cer cer byngkann..heheheh...
paper pown qid harap result bi and pngajian islam qid okey lahh..harp2 gakk tk gagal! Aminn...

malam semalam pertme kali nyee si wani tuhh overnight..
hihihihi agak klkr rsenyee!!
sampai pukul 4 pagi kott kite owg at luar kwsn dri bilik!
wahahaha..smp tertido at tangge lah memasingg...
dah tuu..pukul 4 uhh tak tahan byk nyamokk masing2 naik bilik!
membongkang tahu2 pukul 8.30 bangn wani balik asrme..
wani balik uhh qid pun mandi,tukar bju then tido smp pukul 1.30...
tghari tdi mandi lagi,gi beli makan then lepaking kat bilik tgk industan!!
wahahaahah...
pukul 5 lebh qid ziarah pusara kamu ngan walit tdii...
heheheheh!
pasall nk gi kubur tdi klkr skit...
haha fizi anta moto..tapi die dtg sowg!
dh tuhh die x mau ikot qid gi kubur...tp moto qid pakai..
acane die nak balikk??haaa...
qid tnye die..thu die ckp ape??kau bwk lah akuu...tp anta aku dlu...
qid tnye..gi mane??pergi polo!
okey lahh mse tuu qid ingt die yg bwkk...qid bwk moto tuu dri polo ke kubur!
qid dh siap2 ambik helmet qid tgk die turun moto!
qid tnye die kenapa??dh tuhh die tnye qid balik! ape?
hahaha sengal lahhhh..
thu ape yg ade kat otakk die..?
die ckppp...kau nk pakai moto kann..ko pakai lahh...tp kau anta aku dlu at polo...
punye sengal!! ape jadah nyee! baik die bwk jee pergi ke polo...
puas qid suruh die bwkk!! mampos die nakkk...
qid punn bwk lahh die ke polo uhh!!
die tunjukk jalannn..
sampai kat mane entahh ade plakk poliss...punye mengelabah qiddd....hahah..
memang kelakar lerr time uhh..dgn die2 skali mengelabahh...
nasib poliss uhh tk suruh benti..jalan jee...ehehehehe..dah dua kali dh qid bwk moto mengelabh ade polis..wahahah relax2..pas ni insya Allah tak mengelabah dahh..
tu lahh sengal punye mamat sengal uhh klo die yg bwk! tk de  de nak mengelabah atas moto uhh smp mcm uhh skalii...nasib qid tk U turn mendadak time uhh..klo tk mampos polis uhh kejar.
fizi fizi..btl lah kate mierul dlu..klo smp time gilerr si fizi uhh ape pownn x jadii..heyy!!!

malam nihh ira nk dtg ipohh..die skng nii die tgh otw lerhh nii..
fuhhh! tk sabar weii nk jmpe diee..lme x jmp...
and die dtg mlm nii pown di saat saat qid memerlukan die..hehee syg kau lah ira oii!
semalam dh smp pukul 4 pagi..hri nihh??hahah silap hri bulan x tidoq..
mcm byk jee progrm..nak gi karokk uh yg utame!
heheehhe...

minggu dpn qid nak balik serembann..
hari isnin tuh cuti hri malaysia!
so qid balik lahh coz cuti 3 hari.. :)
ingt kann perncngan ngan family hri sabtu nak anta makcu and uruskan pasal pindah
umah makcu tuhhh..nk angkut brng2 mak cu tuhhh semua!
hee skali gus pergi merayap lerr kat melaka!! wahahah...
bestnyee dpt gi merayau sne!!...rindu cousin2 ku yg gilerr..wahahahah...

*klah esya ti smbng okey! bye2 :)

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.