<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Wednesday, 19 September 2012

Bila perasaan rindu ni dtg semula..susah nak kata!
Abg..sekali lagi aku menangis sb rindu kann kauu..
aku thu rindu aku kat kauu tak akan ade pengubatnye..
sbb aku tahu kau tak kan kembali lagi.
Entah mcm mne tadi air mata ni trus jatuh biler tringt kat kau!!
abg...serius aku rindukan kauuu...
asal kau thu abg stiap kali aku belajar kat kolej tuhh apa yg kau pernh ajar aku dulu..
mesti aku akan rse nak jerit..nak menangis sbb aku rindu sgt moment moment aku ngan kauu..
lagi2 mase abis exam spm dulu...mase kau ajar aku mcm2 benda...mase kau luang kan mase utk aku...
aku rindu abg saat saat tuhh semua...aku rindu abang!
Selain aku bljr untuk mak ayah,untuk mase depan aku...aku juga belajar kat sini hanya utk kauu abg!
Hanya utk manfaat kan ape yg pernh kau ajar dulu..
hanya utk tunaikan permintaan kau yg nak aku jadi mcm kauu...
aku buat utk kau juga abg....
Kau doakan aku smp penghujung nye...
doakan aku berjaya abg!
Aku sayang kau abang!!!..

#AlFatihah Buat Abang ku~



Official Template By BudakPEMALAS