Skip to main content

Last Posting B4 raya. :)


Assalammualaikumm..
hey esya..tdi qid gi lawat kubur kamu and walit.qid singgh jap at umah ummi. jmpe ummi b4 balik.
ummi x siht skit..demam..mungkin perubahan cuace kot..
ummi kat malaysia xlama...
seminggu jee...
abg ellyas cuti kejap jeee....
ummi nangis tdi esya..
die tak sangka yg qid gi lawat pusara kmo and walit tiap2 mingguu..
huhu ape lah ummi tuhh...
tu cerita pertama...

cerita kedua pasal tarikh hari niii..
hari nii 16hb 8..tarikh sebernar2 arwah pian meninggall..
ri tuu upe2 nye qid salah tarikh..hihihi byk lerr tarikh nak kena ingt esya..so sampai tersasul2...
hri genap sethun pian tinggl ann kami..
dan tahun kedua gak kami rye tanpa piannn...
nak kata pasal rindu?
haha qid x  ckp pun esya thu kann..
esya blh bce kann posting2 sblm niii..
esya fhm kann ape yg qid rse...
rse rindu semesti nyee ade pada kamu semua tuhhh...
pagi tadi awal2 pagi lagi walit/Mr.Roy col qid ckp pasal trikh hri niii..
die kte insya'Allah malam die nak wat tahlil..
qid ckp kat die "klo sy dh blikk msti sy dpt join..and msti sy akan dgr suare sdp walit bce yassin kann..."
qid ckp tuhh dah tuhhh die blh jawab nii "jgn nak mengade2 erkkk.owg ipoh tuu buat cre owg ipoh"
wahahaha...choii punye walitt....kuang ajaq erkkk... :p
*pape pown pian...
aku doakan kau tenang dan aman kat umah kekal yg dh dua thun kauu duduk tuhh..sememng nyee aku rindu sgt2kat kau piann...heyy! thun ni aku rye tnpa kauu..dan juga abg wann..piann knp sowg2 pergi??
piannn...klo semua pergi sape nak tman ann aku...pian..kau doakan aku kat sni okeyy...
aku thu kau selalu tgk aku kannn...semoga kau bhagia kat sne KAWAN!

 Pasal ketige pasal yg menyentuh hati gakk...
pasal ape??
tadi abg ajam msg suruh ade suruh contct stu nmbor nii..
pown tros lah coll..
skali tgk tuu nmber abg iwann..
than abg ajam col blik..die ckp.."knp msti ade permpuan tuu dek??aku nak ckp ngan iwan nak ucap slamat hri rye"
thu sape pompuan tuhh esya??pompuan operaterr..
hermm terdiam qid blerr abg ajam ckp mcm uhh..
qid terkedu thu x..x sangka abg ajam blh pikir ape yg qid pikir..
hermm~ abg ajam pun mcm org biase kannn...rindu owg yg dh xde.. :)
pape pown abg ajam..kite doakan abg wan tenang okey :)

~~ okey esya...esok qid akan blik seremban utk sambut rye..
raye thu nii mcm xde meaning sgt!
mmg xde rse nak rye langsung...
mcm thun2 sblm nii walaupun xde smngt nk rye tp qid ttp eli ju rye.. beli brng nak rye..
gi shopping..but thun nii??lagi 2/3 hari jee nak rye..tp qid x beli ape2 punn..
duit mama ngan ayah ade jee msuk kann utk shopping rye...
but qid??
malaz!! nak masuk ipoh prade tuu pown x mnt langsung...
qid tiap2 mlm ade ddk dpn ipoh prade uhh..
dpn ipoh prade uhh dtran ipoh...qid lpak situ..klo nk gi shopping okey jee..
tp qid?? malaz malz malz...
mcm xde perasaan nk re jee esya..
*okey lahh qid out dulu..esok qid x singgh kubur kmo...
ptg tdi dh singgah...qid tros blik jee esokk..
bye esya...qid blik dulu..
Selamat Hari Raya!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam