Skip to main content

cerita bosan


Assalammualaikum esya.
hari ni qid dah start kelas lepas seminggu cuti.
seminggu cuti rye niii stu buku pun qid x usik esya..
hihihihihi.
hri ni bru qid bukak blik buku2 semua..hahahahah
even bwk balik sush2 buku2 uhhh qid x bukak pown kat umah tuu ari tuhhh..
hahahh menyusahkan jee qid ni annn.klo x bwk balik hri tuu xde lahh brat sgt beg.
ye takk?
sebelum balik ipoh..
hahah sebelum balik ipoh qid and family ke perlis.
and terus bercuti ke thailand...
terus bercuti ke thai and bangkok.
kalau nak diikot kann mmg penat sgt badan mase balik ipoh.
mane tak nyee dri rye pertame smp lerr ari smlm asyikk berjalan jauhh jee..
dan padah nyee!! qid deman sekarang!!! arghhh tk suke....
masa kat thai...
blh di katekan seronok juga sbb qid dapat buat mcm2 benda yg dh bertahun2 qid x buat..wahahahah..
ape die???
bawak moto besar kat sane and ride abis2sann..hihii mmg terbaikkk...
even jalan kat sne x mcm kat sni..jalan dowg kecikkk... tp menyeronokkan sgt sbb dpt mencilok2..
wahahahahahha..
lgi stuu best sbb dpt beli2 at wang kelian..
even brng2 stu murahh..tp brng die not bad gakk lahh..
wallet yg qid beli dulu punnn tahan lame qid pakai dlu..
walau pun hrge dlm 10-15 inggit tp brng die bgus gakkk.. :)
~mase nak gi perlis dri seremban uhh qid x tido pown dlm keta...
tp blerr balikk uhh dri tol alor setar qid dh tidoo..
tau2 jee dh sampai at plza tol ipohh...
glerr arhh time uhhh..
sepanjg jalan qid tidoo...
mmg penat gilerr lahhh..mne tk nyee dh lerr b4 nak gii perlis tuhh hri sebelumm uhh qid ke singapore
umah aunty...dh tu balik seremban esok nyee balik perlis..then naik thailand..mmg terbaikk lahhh...

minggu dpn dah midsem.
minggu ni qid tk thu nak blik  seremban ke takk..sbb jumaat ni merdeka.!
so cuti lerr..klo balik,tkut tk bljr plakk nnti kat sane..sah2 lahh qid akan merayap..
tp klo x balikkk..bosan plakk mmber2 sni smue blikk..
lgi punn mcm bosan jee nak sambut merdeka kat snii...
mcm x syokk jee...hihihii...
mid sem exam first fop lerr...subjek yg blh buat qid pecah kepala..huhh!! adoiii..
mmg susah lerrr..ngan coding lerr bagai uhh nak kena ingt..cetttt!
qid harap qid dpt jawab semua2 nyee dengan tenang and dpt buat yg terbaikk..even die bru first exam qidd.
tp exam nihh sgt penting kottt...
pape pown doakan qid ye esya...
doakan..doakan qid dpt buat yg terbaik minggu dpn..heee

*k lahh ni jee.. :) no idea lgi lahh :)

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.