Skip to main content

Aku nak kau Wan

Assalammualaikum esya,
qid tak thu knp sayu sgt hati ni malam nihh...
rasa rindu...rse sedih semua ade..
esya....rye nii skali rye tanpa kmo..rye tanpa piannn...
rye nii jugak rye pertama tanpa abg wannn...
esya.....mcm mne qid nak rye??
mcm mne qid smbut rye tnpe kalian??
qid sedih esya...sedih biler ingat kalian smua...
yee memang qid masih ade mama qid masih ade ayah utk rye ngan qid...
tp qid juga perlukann org2 yg qid syg tuhh ade skali ngan qid rye niii...
tapi dowg x de...esya kdng2 rindu niii perit sgt thuu tak!...
Lusa genap lah pian sethun meninggal...die meninggal pun time puase thun lepas..
ingt lagi mse die meninggal tuhhh..tuhan jee thu mcm mne sedih nye hati nii...
mcm mne hacur nye hati nii tuhan jee thu.time tuu walit yg byk sbrkan qid..walit yg bwk tolong..
time plak blh gaduh ngan abg ajam..ngan abg mierulll..
ya Allah bsr btl cabaran time tuhhh..
dah lah tgh trial spm mase tuhhh....
dah tuu kena belgak mcm x sedih dpn ira.sb tkut die bertmbh2 down plak nnti...
semua org harapkan qid bagun kan blik smangt ira time tuu...
tp dowg x pikir perasaan qid..dowg x pikir hati qid...dowg x pikir plak sedih qid mcm mne...
esya...
qid rinduu sgt kat piann...qid harap die sntiase tenang kat sne...
insya Allah sebelum balik ipoh qid akan singgah kubur kamu ngan walit....
sampai jee seremban jumaat tuhh nak lawat kubur kat seremban then ari sabtu tuu lari gi nyalas jap gi kubur pian ngan abg wann..
abang wan!
herm!
abg...rye ni rye pertme adik hilang kauu..
lps ni x de lagi org yg nak anta voicemail at adik pagi2 rye...
xde lagi owg yg nk suggst ann kat adik nak beli bju ape...
dh xde dah owg yg nak suapkan makanan at mulut adik ni bler adik dtg umah abg!!
tak de abg...takde.......semua hilang dahh...abg...adik tk sangka rye thun lps rye terakhir abg...
adik tk sangka mlm rye tuu mlm terakhir kite lepak sesame..
abg.....even adik ade abg ajam skali punnn..die x sme mcm abg...die tegas....abg thu kannn..
even die suke melawakkk....tp dgn adik die tegas....adik thuu bukan adik jee yg rse kehilangan abg nii..
die punnn....tp abg......adik susah nak trima ni semua....sebb ape?? sbb adik rse antre abg ngan abg ajam...
abg yg paling2 byk mmberi motivasi kat adik...abg yg byk thu mslh adik..abg yg slalu dgr luahan adikk...
abg lah yg slalu tgk adik nangis! abg....adik nangis skng ni ingt abg..adik nangis skng ni rindu...rindu sgt2 abg...Ya Allah....abg..balik lah abg...adik nak abg...adik nak abg ade dpn mate adik!!!
Hari tuu adik blik seremban jap...adik pergi lah lawat pusara abg ngan abg ajam...lame abg adik duduk situ.
lame adik tenung btu nisan tuuu...
lawa kubur abg..lawa sgt..lawa mak ayah jaga rumah kekal abg tuuu...
abg! mak kte hujung minggu klo mak x dpt blik,mk akan suruh org kemaskan kubur abg!...
sbb tu lah kubur tuu bersih jee..adik harap hidup abg kat dlm tuu pun secantik dan sebersih kubur tuu okey!
adik thuuu..abg baik...semasa hidup abg abg baik sgt...semua org thu abg seorg rakan..seorg abg dan seorg anak yg sgt baik...abg x pernah lupa org sekeliling abg...adik pasti abg tenang kat sne kannn...
doa dri kami semua kat sni sntiase ade untuk abg...
cume yg adik minta stu jeee...
abg doakan adik tabah kat sini...okey ? :)
#IMissYouSoMuchBrother!

Esya qid blik seremban 17hb..rye 19hb..
harap2 ade lah lgi bju nak dibeli time tuhh..
tak sabar nak blik...x sabar nak rye sbb qid x sanggup nk tunggu rye..sbb bler menunggu rye nii rsenye mcm stu siksaan plakk...
rye perit yang teramat sgt biler owg yg kite syg xde ngan kite time rye.. :/
hermmm k lah esya...ti qid smbung erkk :)
bye syg!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.