Skip to main content

kisah aku lerrr

Assalammualaikummm!!!!
heyyy..esya...miss giler giler ngan blog nihh..skng bru berkesempatan nak
menulis dlm blog nii...hahahahahaha...
hari nihh tamat dah segala orentasi kat Kolej PolyTech Mara Ipohh tuhhh..
Alhamdulillah qid dpt buat semua benda yg faci suruh...
alahamdulillah juga sebab qid tak kena reging..qid x kena naik pentas.
qid tak kena ckp pakai mic!
haaaa suke and hapy sgt! :)
semua program yg faci buat semua nye cool sahaja..tak ada yg 100% reging..
tk ada yg kena lari satu padang..tak de nak kena lari dlm dewannn..
faci2 kptm thun nihh mmg terbaikkk~ thank youu so much bro and sis..
tp agak kecewa dgn kumpulan qid lahh..
sbb ade beberapa student nihh yg tk nak terima langsung pendapat owg...
nak ikot telunjuk die sahaja...tp qid diam jeee...klo bising bising nnti kecoh pulak kannn..
huhuhuhuhu...
qid kuar asrama..
mulai malam nii qid akan tidu at umah pak cik nihhh...
qid akan tinggal sementara kat umh pak cik nihhh...
lepas tuhh qid akan cari rumah sewa and duduk umah sewa sahaja!!!!
qid ade mslh ngan asrama and tempat asrama tuhhh...
jdi qid ambik keputusan untuk keluar dri asrama...
bler qid bg tau mak yg qid nak kuar asrama... mak ingt kan qid nak benti belajar plakkk...
puas lah mak pujuk qid..last2 qid ckp yg qid sebenarnye nak belajar...
tp qid tk mahu duduk asrama tuhh lagiii...
qid kalau menumpang umah jiran qid ke klo ade qid okey jeee...
tak kisah..janji takk duduk kat asrama yg tuttttt tuhh..hahahahahahah

jujur qid ckp faci faci semasa orentasi tuh berjalan qid kenal 3 or 4 owg..
1.akak angkat qid mase at sekolah menengah.kak nabila. 2.abg fizi adik angkat abg mierul yg pernah lepak ngan qid dulu.. 2. abg rahmat pk we mak cu dlu... ketiga abg tuah tuhh... hihihihi...
stu lagi kann esya...abg merah rupa die,cara die and suare die sebijik mcm cikgu jamall...serius esya..
100% mcm cikgu jamal...
qid selalu pandang dowg sbb nak ingt muke sape dowg and sape dowg sebenarnye..akhirnye dpt gak thuuu..
hahahahaha pandai btl qid kannn...ingtan yg kuattt..hahahah

sepanjng mase at sne ari tuhh qid langsung tk makan..
qid langsung tk tido..
qid minum air jee bykk..biler mlm dh penat pent tuhh qid mmg payah lerr nak tido!..hehehe...

*k lah esya qid nak keluar nihh...nnti qid masuk lagi okeyy... :) bye-bye

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.