<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Wednesday, 9 May 2012

“kalau apa2 jadi at aku nanti seblum kau sambung bljr nii,pasti kan kau terus capai ape yg ko dh rancng tuu tau dik..jangan fikir benda2 lain..satu lagi aku nak kau tahu,semua org akan mati..dan yg pergi tu dh mmg x kan balik semula.so,yg tinggal ni kena teruskan hidup..Aku tak nak kau terus murung dgn apa yg Allah dah aturkan dalam hidup kau tuu..Aku nak kau terus pergi smbung belajar capai cita2 kau..pasal owg lain kau x yah pikir.Just think about your self.”

kata2 keramat tuu qid dpt mlm tdi dri sesowg..
qid tk thu kenapa die ckp mcm uhh..
agak terkejut jugak!
Airmata nii terus jatuh bler sampai ayat “aku nk kau thu semua org akan mati”
sampai situ qid dh pikir lain
and airmata qid terus jatuh..
qid rse qid mcm akan kehilnga sesowg..
tp qid x thu lah ape yg Allah rancangkannnn...
qid cume boleh doa semoga Allah jauh kan kami semua dri apa2 musibah :)
qid harap sgt xde lagi bnde yg buat qid sedih..
dh penat thu x tanggung detik2 kehilangan niii..
dh terlalu penat nk lihat owg yg kite syg uhhh masuk ke liang lahad..
penat sangat2...
qid harap x ade apa2 yg buruk berlaku...
Aminnn...


Official Template By BudakPEMALAS