Skip to main content

Sambung story Roy!


Suke tgk pic ni.ade kempis ade boroi.huhu.Mantap seyhh cikgu2 ni :)

Salam..
yeahh qid masuk lagi ruang blog ni dgn perasaan yg sgt2 sukr untuk qid nyatakan..
okey smbung cite sengal semalam..
tgahari td qid gi umah ummi.
roy tak de time uh,sekolah!
mule2 qid ingt x nak lah story ape2 at ummi..
skali tgh dudk tdi ummi tnye ape jdi antr qid ngan roy..
ummi tnye knp roy mrh2 smlm!
utk elakkan dri ummi pikir lain,qid bg tahu ummi hal sbnr!
ummi terkejut...
ummi tnye "betul kmo x buat qid?"
hermm~ hancur hati wokk bler ummi sndri x percye ann qid..
soalan ummi uhh seolah2 qid ni mmg ade cop jahat at dahi niii...
qid ckp at ummi jgn bg tau roy ape qid cite sbb roy klo blh x nak ummi thu..
tp qid terpksa gak bg tauu sbb nak bela dri sndri...
smp bler owg lain nak toce life aku??
aku pown ade hak utk bela dri sndri....
qid tk thu lh ummi ckp pape at roy ke x..
qid xde col ummi pown...
roy pown qid xde msg sgt..
just mlm tdi ckp "sory for evrthng"
tu jerh..
mlz nak ckp lelebih...
ckp bykkang tk de owg nk dgr...
ckp byk kangg buat sakit hati owg jee...
ckp byk gak kang kena tampor pulakkk...
so baikk qid diam jee kan??
tk gune klo ckp pownn!!

sejak dri hal semalam,hati ni rase sayuu glerr...
setiap cerita setiap cd yg qid tgk qid teringt roy..qid teringt time at sekolah duluuu...
aduhhh..sakitnye rse ni semua..
pertme kali hari ni qid tgk cite at tv 3 qid nangis..
sbb ape??sbb cite uhh ade hubungan antre cikgu and student die...
sbb cite uhh ade cikgu die mrh student perempuan die merokok...
sbb cite uhh student die duduk serumah dgn die dan juga sbb student uhh byk berkongsi cerita ngan
cikgu yg awal2nye die sgt benci cikguu tuhhh....
ohmaygod..qidbetulbetul teringt pada roy sekarang!
qid betul2 rse bersalah ngan die...
qid thu die kecewa...qid thu die sedih bler trime msg uhhh..
tapi....msg tuh bukan dri qid roy..BUKAN! bukan dri qid and semestinye bukan dri hati qid...
qid hargaii sgt kamu royy..qid syg kamu qid ambik berat pasal kmo royyy..
qid bukan yg kmo ckp smlm tauuu..
qid x pernah hina kamu pade kw2 qid..
maafkan qid roy!
qid betul2 rse berslh skng nii
cukup2 lah qid rse berslh at abg ajam sbb tk dpt support die...
skang nii rse sberslh at roy plkk..
ayoo ape nih??
x best lah mcm niii!!
rse yg qid sgt bencii...
nak msg takut...nak ckp malu..tp kalau x ckp nnti lagi teruk!
betul gak ummi ckp tdi..ape2 pown jdi qid kena berterus trng dekat die...
sbb ni semua bukan slh qid...
so qid kena ckp gak biar pown roy mengamok mcm nk mampos skali pownnn..
qid kena ckp gakk!]
tp mcm mane nak ckp?? kalau mulut ni akan terkunci je bler jumpe die..
fobia wokk!! dgn owg lain mungkin qid akan berang bler kne ni semua..
tp ngan roy x blh lah..
qid respek die sgt2....
susah utk qid angin ngan die or mengamk nga die...hermmm~
enth lah..ape jadi lepas ni pown qid tk thu...
tunggu and lihat je ape akan jdi lepas niii...
tk thu ape ending life qid ngan roy..
huhu mcm drama plak kann..hahah :)

*okey lah out!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.