<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Sunday, 6 May 2012
Yes!! memang tu perangai buruk aku!
so what??Heyyy kau pown aku rse ade sesuatu bnde yg ko xske kann??
dan Aku....benda yg paling aku x suka ada lah MENUNGGU SESUATU!!!
tak kisah lah bnde ape skali pown yg penting aku benci menunggu!
tolong lahh..tepati janji....jgn buat aku menunggu mcm owg bodoh tuu kau thu x!!
Dan aku secara jujur nye aku ckp aku x kan buat owg menunggu aku kcuali mase tu
aku btl2 ade mslh and x tepati jnji..hanya sbb aku ade mslh..tp kauu??kau blh buat relz ko jee..
ko bleh settle an bnde lain dlu..sdangkan kau thu yg aku ni tunggu kauu kann!!
heyy sush sgt ke kau nk bg tau aku yg ko nk slesai annn hal ko dlu!
tk de lah aku mcm owg bodh nk tunggu..ape gune phone mhl klo x leh nak col or msg...heyy..aku bnci thu x!
kau dtg2 bg tau yg ko slesai ann hal ko!
mcm aku ni tunggul plakk ann nk kne tunggu kau slesai ann hal ko!
bagi lah thu!...bengongggg!!!!!!
xde lah aku bengang smp mcm niii...

qid nk bg tauuu sesape je lahh annnn...
kowg klo ade hal...ade mslh...or ade ape2 sahaja sbb yg mmbuatkan
kowg x blh contc qid...
x blh jmpe qid...
BAGI TAHU AKU TERUS TERANG!!!
tak de lah qid niii nk menunggu mcm owg bodoh..
x de lah qid nii nk tgk muka x ikhlas kowg tuuuu...
hidup nii qid ckp at kowgggg,ape2 jee buat yg penting IKHLAS!!!!!!
faham.........??????

aku serius fuck ngan owg yang tk tepati janji ni...
yng buat aku menunggu mcm owg bodoh.
serius aku benci sgt2 benda tuuu...
aku benci menunggu...
kowg yg bce ni nk ckp aku ni poyo..
nk ckp aku mcm bagus jeee ke ape jee...
heyy pergi mampos!!
ni dh mmg bnde yg pling aku x ske dri dulu!




Official Template By BudakPEMALAS