Skip to main content

Jam ku yang calar :)


Salam..
lupa plak nak story satu bnde..
hahahha sbnrnye bnde ni x nak cite pownnn!!
tp ade sowg mkhluk allah ni suruh tulis at sni jugak!
Heyyy x ske2...
ni sbnrnye nde lame niii..ade lah dlm 3 minggu yg leps..hihihi
cite ape?? cite abg ajam bg qid jam lahhh...
jam casio..
qid rse bnde ni x pyh kot cite at sni..
tp skali mlm tdi abg ajam ckp “apasal ko x ltk gmbr jam yg abg bg uh at blog?abg tgk xde pown!”
hahahah qid ckp lah perlu ke???
dah tu die ckp “ye lahhh,mcm x hargaii jeee....slalu ape je owg bg at ko,ko update.ni x pown!”
haaaa hahaha so dgn terpksenye qid kne lah cite psl ni at blog nii..
untk kepuasa abg aku sowg tuuu...hihiih..
sbnrnye jam tu abg ajam bg smperna dpt 3A dlm spm ari tuuu..
die bg jam.! Nnty qid upload gmbr tuu at sni okey!
Jam tu bsr tauuu..longgar qid pkai..mcm die pkai jam die tuu lahh..
longgar nak mampos!
Tp qid pkai jugak lahhh!!
hihihi casio baiii..spe x ske ann??
hihihihih
tapi mlng nye smlm jam tu terjatuh ann terclar...
so,gmbr jam yg qid ambik tu ade lah kesan2 clar jam tuuu...hiihii
fhm2 je lah kannn..qid ni mcm mane???hihiiihi
smlm lah!!! time ckp pasal updte blog nii qid ngan abg ajam bantai nyee bertarik2 jam tuuu....
skali terlepas!!hihihi x pat buat ape lah lah kannn..so,hihihi qid upload jam calar lah nmpk nyee..
hihii
*so puas hati x abg ajam???hihihii SENGAL!


Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam