Skip to main content

Jadual aku hari ni dan esok :))

Asalammualaikum.
hey esya..
ermmm tetibe ati ni rindu plak pade kamu..
x thu knp bangun2 jee terpikir kamu!
sebenr nye ni smua sbb mlm uh b4 tido tringt plak yg abg ajam ckp qid
ade wk blik pompuan sume at umah niii!!!
so scre automatik nye qid ingt kamu!
smlm gak b4 tido ade tweet ngan jiha ckp psl qid couple ngan pompuan or x!
ermmmm...member ngan jiha buat an qid teringat memula dulu qid nk rapat ngan sha..
sebijik mcm jiha..
qid ngan jiha xde lh rpat mane...
tp qid rse kan mcm ngan sha plak qid tweet bler tweet ngan die uhh!!
ermmmm..sha skng bz,die byk nak ambik exam..hope die berjaya lah :)
~~okey skng qid nak cri pasal abg ajam arhhh...
semalam qid gi umah die,masuk2 je tgk umah bersepah nak mampos!
ya allah sakitnye hati qid tgk!!!!
qid yg kureng pengetahuan psl kemas umah niii pown thu jaga umah yg qid duduk niii...
tp abg ajam??
giler arhh terkejut tgk umah die smlm....
mmg qid mmekak lah at die smlm..
sakit ati thu tk...
dan2 tu gak qid suruh die kemas..
buat nye mmber2 die dtg umah uh,tk ke malu..
xde perasaan ke ape abg aku tuu??
siott lah..!
semalam maria email qid tnye knp kblkngan ni qid byk ctew pasal abg ajam??
hahahha qid bru perasan kot yg qid byk cite psl die jeee...
okey2 maria..bce nih!
qid ctew pasal abg ajam bukan ape kotttt...
ye lah..qid jumpa die hari2..jdi byk lah ctew yg ujud..tu yg slalu ctew psl die jee kot!
abg ajam....abg ajam...abg ajam.....
hahahahaah qid pown muak rse nye nak sebut name die jeee...
hihihhiihihii...

hari nii mybe qid akan gi umah walit...nk tgk baby die..
qid x sempat lagi gi tgk baby die....
insyaAllah lah klo kerja qid settle cpt qid gi lah umah die...
rse nye sempat uhhhh...
mlm kang plak nk gi jumpe wani and sha...
huuuu x sbr kot nk gi umah walit...
nak tgk aby bru woooo!!!!!
hihihi nme bby bru sdp! kalah name Iqbal and faris.
huhuhuhuhu....
thu ape name die?? Thaqif Akhtar.. perhhhh!!
tp bby bru ni nme die ade muhammad...nme abg2 die xde plak muhammad...
hihiii mybe bby ni spesial kot..huhuhuhu...
mybe lah kannnn!!!
harap2 baby ni jadi anak yg soleh and anak yg sntiase taat pade agama dan juga pada ibubape die
suatu hari nanti!!
Aminnnn.....
nak gi umah die,nk tgk bby..nk snap pic baby..
wuuuu x sbr nyee qid..hihihii
tp sblm uh nak gi beli kasut dlu at s2,
dh tu bru gi umah die..then mlm qi
jumpe wani and sha uhh..perhhh..satu hari wokkk rutin qid hari ni at seremban :))

esok punye jadual plak ape??haaa sok along blik..ambik die lah kottt...
dh ambik die qid plak nk blik ampang and jmpe abg roslan uruskan psl bju uh..
dh tuuu duduk umah and wat mkn2 skit at umah uhh sbb my sista2 ade lgi at area kl uhhh...
hihihhihi...party weii!!!
lme x wat wokk!!!
first time kot wat at umah tuu..harap2 berjaya lah hendak nyee...
yg penting karoke wokk mlm uhh...hihihi
x sbrnyee aku..hhihih...

*okey lah esya..sni dlu k!
qid out dlu.Salam :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.