Skip to main content

Asalammualaikum esya..
qid baru jumpe roy tadi.
entah lah..mood hilang lah bler jmpe  tdi..
tak thu mcm mne nak ckp!
die cabar diri qid...
die kutuk qid...die ckp mcm2.
tp...qid tk thu nak ckp ape bler die bg kate2 uh!...
entahhh lah esya..tk thu mcm mne nak ckp!
susah lahhh.....
stress thu x!
roy mrh sbb yg bukan punce dri qid
aduhh x mudah lah roy nk tgk ko mrh!
qid smpai2 jee die tnye "kenapa dtg?dah xde pape dh kat sane smp dtg sni?"
tu die ckp!
ummi plak ye ye suruh qid masuk..ummi siap tnye die knp die ckp mcm uhhh...
qid pown pelik mse tuu kenapa...
bler dh duduk2 tgk baby uhh ummi suruh die ambik an qid air...
skali die ckp "pandai lahh die nak ambik sndri...xkan die dh lupe kot umah ni!"
bising gler mulut ummi mse tuhh!..
ummi marh lah die ckp mcm uhhh....
ye lahh x pernh kot die layan qid mcm tuhhh....
dah tuu time ummi mandikan thaqif qid lepak at luar umah..
skali die dtg...
qid pown buat lah slamber jee...
dh tu die ckp "dah puas dah?"
sumpah qid x fhm mksud die time uhhh...
qid tnye lah ape yg puas?
skali die jwb "malukan saya?hina saya?kutuk saya pade kawan2 awak??"
subahanallah...ape nii??roy ckp ape niii??qid terdiam thu x ape yg die ckp uhhh...
patut lah qid col nk dtg uh die x jwb...patut lah qid msg die x reply..
rupe2nye bnde ni yg jdi...
royy tak kan lah qid nak buat mcm uhh at roy...
roy ni semua salah fhm thu x!!
esya qid tgk number yg send msg at roy uhh..
qid check at umah.....
esya thu x kerja spe nii??haaa??esya thu x???ya allah qid x percye bnde ni jdi lagi!!!
aduhhh...qid benci cousin kamu tu lah esya!!!!!!
sebab die roy hina qid...sebab die roy mrh qid...sbb die roy tk percye kan qid lagi.....
ya Allah kenape bdk uh bangsat sgt erkkk..knp die dri dulu smp skng cri pasal ngan qid je haa??
qid rse mcm nk bunuh jee budk uhhh..biar hidup qid ni aman thu!!!
qid x bg thu roy pown tdi yg msg uhh dri  cousin kmu tuu...sbb qid thu klo bg tau pown die bkn percye..
ye lahh owg tgh angin annnn...
entah lah esya...qid nangis bler die ckp mcm2...qid sedih..sbb qid dtg umah die,nk jmpe die..nak ilangkan rindu qid at semua2 owg uhhh...nak ilangkan beban at kepala niii...
tp...ape jdi??perempuan bangsatt uh buat hal pulakkk..mmg bangsat lah die!!!
 kata2 roy yg msih qid terdgr2...
"saya tolong kamu mcm2..saya bantu kamu selama nii..saya simpan semua rhsia kamu...saya doakan kamu tiap2 malam qid...biar kamu tu dilindungi..tp ape kamu buat dekat sya??kamu langsung tk hargai sya.kamu kate anggap saya mcm arwah walit...tp ade kamu layan saya mcm walit kamu??ade kmu ambik berat pasal saya??kamu hina saya adalah!!!...menyesal saya ambik berat pasal kamu..kamu langsung x pikir pasal saya kan..saya kecewa sgt dgn kamu.....saya dh x knl dah NurAzura Bt ZainalAbidin tuhh"

haa tuh die ckp!!!
entah lah esya...susah qid nak terang kannn...
klo qid trng ann dkt blog nii pown qid x pasti die bce ke x...
qid x pasti die percye ke tkkk....
roy klo die dh mrh...mmg susah...
klo die dh kate tuu..tu lah jadi nyee....
roy lainnn..x mcm owg lainnn...
esya qid syg roy tauuu...betulll qid anggap die mcm arwah walit..
qid berat pasal die tauuu.... dan qid sgt2 hargai die tauuuu...
tp die  xnampak semua tuu sbb kata2 sepupu kamu tuuu....
qid benci permpuan tuhh esya..die penyebab roy tmpar muke qid mase qid cube utk trngkan sesuatu at die
tadi....qid xkan pernah maafkan perempuan tuh....
die hancurkan hidup qid.....

maafkan qid roy.
qid thu roy pown kecewakan sbnrnye.
qid betul2 mintak maaf...
susah utk qid terangkan semua roy..
dan kemungkinan susah utk roy percye....
tak pe lah roy..buat lah ape yg roy nak...
qid thu sape qid...qid dri dulu dh pernh ckp yg qid tkut nak rapat ngan roy..
sbb qid sedr sape diri qid niii...
maafkan qid sbb buat roy kecewa ngan qid..
okey salam!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam