<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 10 May 2012
Dari dulu sampai sekarang die selalu dpt perhatian..
di sebab kan die yg sulung..aku yg kecik ni plak selalu kena beralah ngan die...
aku plak slalu kena jdi ais...
sampai bler??sampai bler aku nk kena sbr ngan ko sowg jee haa??
heyyy aku nk ingtkan kauuu yg aku ade hati dah perasaan tauuu...
kau jgn pikir hati kauu jee..
klo ko nk thu mama and ayah uhh sbnrnye nk jaga hati kauu jee tau,smp di suruh aku yg beralah...
die nk jaga hati kauu..tapi kau??langsung x pikir hati dn perasaan owg lainnn..
bodoh~
klo x jaga hati ko tuu nnti,mcm2 cite bodoh plakk ko reka nnti..
ko tu kann x berguna...
mama ngan ayah x nak bnde kecik di bsr2 kannn...
sbb tu dowg suruh aku beralah.dowg thu klo suruh ko,mmg x punye..kau tu kann kepala batu.
sebab tu aku mintk ngan ayah nk duduk sni..ayah pown x pikir lain sbb die thu klo anak die nii duduk situ,
means bertmbh giler lh anak die uhhh..sbb tinggal ngn kau setan..!!
sbb tu juga aku rpat ngan mcm2 owg..sbb kau!! kau tuu x mcm owg lainnn..
x mcm sista2.yg lain...ko tu penting kan diri sendiri!!! tahuu tak?????


Official Template By BudakPEMALAS