Skip to main content

1 may :)

salam.
hari ni 1 May 2012.
Genap 5 tahun mak ila meninggal dunia...
Al-Fatihah buat mak ila.
dan Al-Fatihah juga utk  arwah azhar dgan azrul yang hari ni merupakan hari lahir mereka..
kalau dowg masih hidup.umur dowg sekarang 18 tahun...
kejap jee kan dhn nak masuk 5 tahun dowg meninggal!
Tadi col mama ckp pk cik msg..
tetibe mama nangis...ermm mybe mama teriingat at arwah adik die tu kot...
mamam yg umur yg dh tua tu pown blh nangis tringt arwah adik die...ni kan plak qid nii...
ermmmm mg susah lah kannnn....
pape pown qid harap mereka semua di tmpt kan di kalangan owg2 yg beriman..
~Esya esya thu x at tv3 ade stu cite die yg menarik perhtian qid...
cite die tajuk 3 JANJI.
tgk cite tu mmg qid ingt kamu,pian,azhar and azrul..
serius qid rindu kowg sgt2...nak lepak2 ngan kowg...
nk huru hara ngan kowg....
kan best klo jdi mcm Dahlia dlm cite uhhh...
die jmpe sesowg yg serupa mcm kawan die yg dh meninggal...
ermmmm.seronok! wlaupown kamil x ske at die :)
tapi qid yakin yg bnde tu semua x akan berlaku sama sekali!
ermmm so jgn berangan lah kannnn....

qid skng at luar,tunggu abg ajam jmpe mmbr jap!
jp lgi nk gi mkn ngan die...
die mlz nak kuar ngan mmber2 die tkut otk serabot!
dh dkt sjam dh qid tunggu die at kedai niii..
x smp2 gakkk!! mmg jnji mcm keling btl lahhh...
dh x thu nk wat ape lgi haa...on9 boring! nak update blog xde idea plakkk!!
tu yg skng ni merepek2 niiii...tah ape2 tah kannn...
sape2 yg sudi bce smp abis tuuu Tq lahh erkkk!!
sanggup gak kowg harungi tulisan boring aku niii...
hihihi ha ha haa dh mula dh nak merepek niiii..hihih
so baik qid out dlu b4 bertmbh2 merepek kannn...
hihihi

*k lah esya..good bye!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.
Kadang
Nyata
Mata aku kabur
Walhal
Hanya pesanan mu ku akur
Namun terjebak kehendak
sementara.
Macam pengecara tapi acara tak kena gaya
Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi
Mungkin sering diadili, takut mendampingi