Skip to main content

Taniah Aaron Aziz




Salamm
okey qid ade dua tige benda jugak lah nak story skng niii...
okey first qid nk story pasal Anugerah Bintang Popular semalmmm...
okey mcm yg ramai thu smlm Aaron Aziz sudah di angkat sebagai Artis Paling Popular ABPBH 2011.
Again taniah bro! Hihihih... abg malek lahh katekannn annn??hahahha.x bleh blahhh lahh...
okey semalam satu lagi anugerah telah di berikan buat brother Hafiz Suip aku sowg tuuu..hhaha
memang this year blh dikatekan thun kau jugak lah bro!!
AJL 2 kau angkat...ni Penyanyi Lelaki Paling Polular pownnn kauu angkat smlm..hihihi taniah bro!
Persembahan semalam???haaa ni nk ckp sikit...
serius qid ckp agak boring dgn persembahan pembukaan..bukan sbb stacy..bukan sbb siti or sesape pownnnn.....mybe sbb lagukot....hihihi tp x pe bnde pown dh lepas kannn??
but yg menarik mint rmai persmbhn pembukaan dgn adenye M.J Asia tuu lah...
yg paling2 best persmbhan penutup...amy,pak lang,F.T ade man kidal plakk uhh..ermmm memang tip top lah time penutup uhhh...
time tgk2 persmbhn ziana zain and azlan,qid ade terdgr owg ckp “blh masukk lah suara dowg berdua.best!!” sape yg ckp uhh pown qid tk thu...memang x dinafikan lahhh..memang
syok lah dowg perfom mlm tdi.... :)
tak lupe gakk Ombak Rindu kite...haahhaha.kite ke??hihihih...
ade teater jap plakk smlm..syok2...hahahhah..abg haris kite plakk yg ade...malek xde..hahahah sengal!!
diam pengunjung arena all start tuuu time haris marah izah and time mila marah haris tuuu...
memang menjadi lahhh dowg bertige tuu berlakonn..patut lahh maya karin and aaron menang filem terbaik uhh...
time tgk tuu qid agak tersntuh lah dgn ade sesetgh artis ni punye hubngn pershbtn..
okey qid bg conth pling dekat lah kannn,and pling nyata lahh.
Semasa Fizz Fairuz jadi pelakon tv lelaki porpular,die serius terpaku giler2...
at seat lagi die dh nak cembeng dhh...hihi...lambt sgt die bgun...mungkin sebab terlalu terkejut tuuu...die sngka dia x kan menang sbb saingan die at kategori tuu semua mantap2...
sekali mase name die di umumkan tuu memang nmpk yg die terkejut gilerr...
at ats stage x yah cite lahh kann..memang x leh ckp!!!
dua tige kali die try ckp...tapi x leh...die cover die nak nangis..qid rse if die ckp gakk byk2 time tuu memang mengalir lahh air mata die dpn cmre uhhhh....
nmpk sgt yg die sedih and plus terharu kott.. die just ckp “trime kasih brita harian,trima kasih tv3....akak saya abg ipar sy yg ade dkt situu....” dh tuu die terus tunduk bg isyart yg die x leh nak ckp!!tetibe aaron naik dri belakng pentas terus peluk Fizz..mybe aaron thu yg fizz gemuruh and perlu ann someone sbb die x leh nak ckp..terlalu gmbira,terharu and sedih kott mase tuuu....pape pown terbaik lah aaron..blh dikatekan penyelamat fizz gak mlm uhh dri menangis dpn cmre..good!

Okeyyy dah2 ABP dah abis.....so tutup cite ABP..

nak cite pasal qid ke??
hihihi x de yg menarik kott...
but qid cume nak story pasal MANIA Astro uhh!!
minggu lepas minggu pertama dowg buat persmbhan dgn komposer masing2..
team ahmad dhani lah,team m.nasir lah and team obrey..(slh eja tuu hhihiih)
mcm biase lah yg pling qid tunggu team m.nasir and ahmad dhani..
qid pling2 nak tgk Aril,Akim,Hafiz,Hazama and Stacy kottt...
tu jee antre yg qid mint gler2....
minggu lepas brother awokk tu punye dress up gler2 arhhh...
memang terbaik lh.. :)
minggu lepas gak brother chaq dah terkeluar..ermm x de rezkikann chaq..
xpe mybe kmo akan lebih succs kot lps out dri mania ni nnty kann?? insya-allah.

Okey skng nak ctew pasal 17hb 4.. tarikh ape tuu??
tarikh keramat buat spinnias..kenapa?
Ermm tu lah tarikh arwah achik excdnt and tarikh die meninggal..
even dh nk masuk 2 tahun... tp rse nyee x mudh kot utk owg2 yg rapat dgn arwah melupakan die..
and mungkin juga perit utk melupakan die.
Anak arwah skng qid pown x thu ape cite..yg qid thu kak tasha skng tgh bz kerja..
erm untk anak die kann.. :)
qid dh bincng ngan fmily ingt b4 17hb ni nak wat tahlil...
ayah pown kate okey...ayah nak wat utk pian and abg wan skali...
insya-allah klo x de aral melintng kiteowg buat... :)
ermmm dh dkt dua thu gk kannn abg aie and the geng ilang vokalis dowg..
and qid rse kumpulan spin akan terus menyepi kott... mungkin lahhh..
tp klo blh qid x nak lah benda tuu berlaku..syg kottt!!! spin dah ade peminat...
rsenye spin blh kot cri vokalis bru..ramai thu xde sape yg blh gntikan tmpt abg achik..
sbb die terlalu bagus..suare die lagii..tp tk kan nak tgk spin terus berkubur..
ya Allah jgn lah itu berlaku...qid doakan kumpulan tuu akan buat come bck semula stu ari nnty..
aminnnn....

*okey lahh tu je kot...ti smbung lagi okey!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.