Skip to main content
salam...
esya...aduhhhhh kenapa minggu ni byk sgt buat qid nangis??
knp minggu ni rse rindu tuu tersgt2 dirasai...???
knp stiap kali rindu at sesowg uhhh qid mesti nangis??
Ya Allah...qid terlalu rindukan abg wan...
terlalu esya...terlaluuuuu...
qid x thu mcm mane nak ckp skng niii!!!
dri malam tdi qid tahan perasaan niii...qid kate x peee...
ko mampu teruskan semua nyeee...
qid tahan punye tahan..sikit jatuhh....
qid tahan lagi air mata nii..smp pgi tadi...pagi2 lagi perasaan ni rse mcm kosong jeee....
mcm zerooo sgt2...
qid tak thu knp..
dowg suruh mkn...qid kate haa kejap lagi...
okey qid gi meja tgk makanan then qid bukak...
qid pandang punye pndng mknan tuuu,hati qid terus ckp "ahh mlz lah nak mkn.."
sampai tgahari ni tadi pown qid x makan ape2 lagiii..
hati ni x tenteram thu x!
sampai jee umah.pukul 2 tadi...
masuk bilik,masuk2 jee tgk gambar abg wan ngan qid at genting dulu...
air mata ni terus turun...
turun mcm x leh nak benti...
setitik die dh turun...selebihnye pasti turunnn....
lepas tuu qid trus bukak dvd tgk video2 yg kiteowg recod2 dulu..ya allah...rindunye aku dekat insan tuuuu...
qid terpkse tipon abg ajam tadi,esya...qid terpaksa...qid x thu nak ckp at sape...
qid terpaksa teruss trng ngan abg ajam...
heyyy nasib hari ni die cuti..klo x...
abg ajamm je penyelamat qid skng...
abg ajam jee yg mampu redakan hati ni sekarang..
and hanya abg ajam yg faham qid...faham mcm mane perasaan rindu qid pada die...
qid terlalu rindukan gelak tawa abg wan...
qid terlalu rindukan setiap garis senyuman die...
owg yg x fhm die tak thu....
qid akan ckp yg qid ni tulis merepak2...
heyyy asal ko thu blog nii stu2 nyee tempat aku utk cerita kan segala ape yg berlaku..
hanya blog ni sahaja!!!!!
abang wan..qid harap abg tenang kat sana..tolong doakan qid kuat untuk hadapi ini semua...tolong abg..
tolong doakan untuk qid...supaya sntiase kuat hidup tanpa kowg semua...doakan tauu abang.



Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.