Skip to main content

Rintih aku saat rindukan die


Salam.
Dalam kekalutan nak memilih dan berfikir kolej mane yg terbaik utk qid pergi.
couse ape yg patut qid ambik..qid teringat mereka semua..
siapa??yang paling penting qid ingat die yang di gelar 'abg wan'
abg wan bukan seperti owg lain....
die owg yg pling byk merancng tntng kehidupan qid sbgai adik die..
die yg byk membuat persiapan suatu masa dulu utk masa dpn qid...
die juga insan yg byk membantu qid untuk cpai ape yg qid nak..
die juga owg yg ajar qid tntng seni,musik,karya..dan semua nyee lahhh...
sememang nyee sejak die pergi dri muke bumi nii ati ni kosong...
kosong tanpa kehadiran die.tanpa gelak tawa die..kosong tanpa bimbingan die....
kdng2 qid rse kan diri ni sgt lemah tanpa kehadiran die disisi..
~abangg..qid perlu kan nasihat abg untk buat yg terbaikkk..qid x de sape nk rujuk abg...abg syam and syuk
suruh qid buat kputusan sndri..dowg x nak push ape2...abang....mcm mne nii??qid keliru,dan qid kecewa xde
sape2 yg blh qid tnye...kalau abg ade...msti abg akan ckp smthing yg blh qid ikot skali guss qid blh buat keputusan teruskannnn...tapi abg xde...abg...abg rncng mcm2 b4 SPM dulu tp tibe mase nye abg tak de...
abg pergi...abg knp mcm niii????qid sensorng abg..qid terpontang panting sensowg skng ni abg thu x!!!!!abg mane jnji abg nk tlg qid...mane jnji abg nak kenal kan dgn owg ni lah..owg tuu lah!!!!abg ni masenye abg....ni masenyee thu!!!!!tp abg xdeeee...Ya Allah Ya Tuhan kuuuu..KAU kuatkan lah aku ni Ya Allah...aku terlalu rindukan die Ya Allah...Aku terlalu ingin mendengar suara die Ya Allah..aku nak dengar suara die Ya Allah...aku ingin die.......!!!!!untuk bntu aku...untuk beri aku kata2 smngt......Abang......plz...doakan yg terbaikk untuk qid...tolong!!qid x nak slh langkah abg....qid tk nak..qid nak laksanakan apa yg abg inginkan..
qid akan cube buat yg terbaik abg..qid akan cube...Abang....satu qid nak abg tahu skang nii qid terlalu rindukan kamu wahai abangku..TERLALU tahu x!!!!!!!!....Semoga roh dan jasad mu tenang disana wahai abg ku.......

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.
Kadang
Nyata
Mata aku kabur
Walhal
Hanya pesanan mu ku akur
Namun terjebak kehendak
sementara.
Macam pengecara tapi acara tak kena gaya
Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi
Mungkin sering diadili, takut mendampingi