Skip to main content

Only for u brother!


Salam.
posting ni hanya untuk abg ajam.my blvd brther tuu..
mama kate smlm "lain sgt abg kmu mlm nii"
and yes mama!! abg sgt2 lain mlm tdi..
qid tk thu mcm mne nak tlg die...
die diam...die termenung..then mate die berlinang!!
qid thu punce die..
tp qid x blh tnye diee...sbb nnty qid akan lebih touching...
qid x nak...
qid x nak pthkan smngat die...
die kena terus kuat utk selama2nye..
mungkin die kena trus blik kg utk cri and jmpe smngt die blikk..

"abang...qid x nak abg mcm smlm..ingt x die pesan??kite kne slalu tersnyum tauu utk ape skali pown without him.ingt abg...pape pown qid bangga dgn abg..qid x thu mcm mne perasaan qid mse tuuu....gembira,hiba,sayu,bangga,rindu semua ade bercmpur adukkk thu x!!!!
semua ade abg..family semua gmbira dgn abg mse tuu..tp qid??air mata ni jatuh bler tgk abg smlm..qid x thu tu air mate sedih atau ape...tp yg pasti qid seseolah rse ape yg abg rse..ape yg abg try utk bg tauuu..qid syg abg tauuu...abg x leh buat ape2 tnpe keluarge..keluarge nii tulang blkng abg..ingt x tu psn sape??yg mrh abg..yg benci abg pown ade smlm...semua utk support abg...hope next gme abg buat terbaik okey...tolak tepi sgle hal..hal pribdi..hal keluarge or ape skali pownnn...kmi nk yg terbaik dri abg!! ingt tuuuu "

ImissHim so much!
AndIlove u so much!
ingt tuuu...kowg semangat qid..kowg dh mcm nyawa qid..tanpa kowg
qid tk thu ape akan jdi at qid...
doa qid utk kowg sntiase ade okeyy :)

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam