Skip to main content

Only for u brother!


Salam.
posting ni hanya untuk abg ajam.my blvd brther tuu..
mama kate smlm "lain sgt abg kmu mlm nii"
and yes mama!! abg sgt2 lain mlm tdi..
qid tk thu mcm mne nak tlg die...
die diam...die termenung..then mate die berlinang!!
qid thu punce die..
tp qid x blh tnye diee...sbb nnty qid akan lebih touching...
qid x nak...
qid x nak pthkan smngat die...
die kena terus kuat utk selama2nye..
mungkin die kena trus blik kg utk cri and jmpe smngt die blikk..

"abang...qid x nak abg mcm smlm..ingt x die pesan??kite kne slalu tersnyum tauu utk ape skali pown without him.ingt abg...pape pown qid bangga dgn abg..qid x thu mcm mne perasaan qid mse tuuu....gembira,hiba,sayu,bangga,rindu semua ade bercmpur adukkk thu x!!!!
semua ade abg..family semua gmbira dgn abg mse tuu..tp qid??air mata ni jatuh bler tgk abg smlm..qid x thu tu air mate sedih atau ape...tp yg pasti qid seseolah rse ape yg abg rse..ape yg abg try utk bg tauuu..qid syg abg tauuu...abg x leh buat ape2 tnpe keluarge..keluarge nii tulang blkng abg..ingt x tu psn sape??yg mrh abg..yg benci abg pown ade smlm...semua utk support abg...hope next gme abg buat terbaik okey...tolak tepi sgle hal..hal pribdi..hal keluarge or ape skali pownnn...kmi nk yg terbaik dri abg!! ingt tuuuu "

ImissHim so much!
AndIlove u so much!
ingt tuuu...kowg semangat qid..kowg dh mcm nyawa qid..tanpa kowg
qid tk thu ape akan jdi at qid...
doa qid utk kowg sntiase ade okeyy :)

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.
Kadang
Nyata
Mata aku kabur
Walhal
Hanya pesanan mu ku akur
Namun terjebak kehendak
sementara.
Macam pengecara tapi acara tak kena gaya
Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi
Mungkin sering diadili, takut mendampingi