Skip to main content

keterangan saya! :)



haa sambung cite smlm..
smlm smbil2 sarapan tuu burak2 ngan walit skali die tnye nii “knp saya dgn ummi x tersenarai antara owg yg awak syg?”
haaa hambikkk kau qid kena dh sebijik pepagi tuu kann..hihihihi
rupe2 nye smp skng walit a.k.a mr.roy aku tuu layan blog niii..
x sangka plak...sbb tgk die dh jrng on9...ingt kan dh tk tgk lahh blog qid niii...hihihi
silap tafsir lahhh!!!ermm maaf bos!
Okey meh cek habaq sikit noooo!!!!
walit..yg perkataan “ibu dan ayah qid “ tuu maksudnye semua ibu and ayah angkat qid lahhh...
walit thu kan mama and ayah tuu makbpak btl qid..yg ibu and ayah tu plakk dh smestinye lah utk ibubpe angkat qid..haiiiyoooo
okey qid explain lg skali..ibu and ayah tuuu ade lahh mak bpk abg ajam,walit and ummi,makcik and pk cik qid and last skali sudh semestinye ibubapa arwah abg naimmm....alahh yg cikgu tuu lah!!
tu lh die....
xkan qid nak tulis panjang2 tuuu..so,untuk menjimatkan ruang blog qid niii,tu yg qid cume tulis ibu and ayah tuuu...hahahhaaha
harap walit fhm okey!
Satu qid nak ckp lah kann,qid suke tgk walit isap rokok!
Qid x thu knp...cara walit isap tuuu...perhhhh!!!! memang membayangi seseorg thuuu!!!!
hihihi sape??biar qid jelah thu okey.
Mcm2 qid and walit burak smlm esya...pasal kerja die lah...pasal ummi lah..pasal qid nak smbung bljr lahhh!!!mcm2!
Walit pesan tadi...masuk jee memane..janji sambung! Jgn x sambung...rugi nanti..
haa tuh die ckp..
die kate klo nk ambik form 6 pown okey..tp sanggup ke??
haaa thu sbb ape??sbb die thu anak die ni x sesuai ngan HB tuhh!! haha
memang nk smbung pown walit!!
tgk jee mne yg okey nnty..
last sekali nk balik walit ckp ni plak “jgn sampai lupe dkt saye erkk biler dh pindah KL nnty”
perhhh syahdu plakk walit time nak2 blik uhhh!!..ayooo
walit ku syg oiii...mane blh qid lupe dkt walit lahhh....
walit dh byk bantu qid...xde sbb qid akan lupe pade walit..thu x??
haaaa,so jgn lh lgi ckp qid akan lupe kat walit..memang tidak okey!!
tidakkkkk!!!
utk pengethuan wlit,slame ni bukan qid sngaje x nak msg!
Tp qid takut mengganggu!
Walit kan blik ptg so mst pent bler mlm uhhh..bler pgi lah sah2 lah msing2 bz...pagi kann??
semua owg bz....ermmm sorry walit klo walit terase qid lupe kat walit..
sory sgt2....ermm kamo masih walit qid mcm hari pertme qid panggil kmo walit dulu..
ingt tuuu..
wlau qid pindh KL nnti pown qid akan cube lri blik seremban utk jmpe kamo!
Qid cube okey!

Okey lah esya...tu je..ti qid sambung okey
salammmm :)

*dh tunai dh jnji nak cite kann so maria jgn nk memekak lgi :)

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam