Skip to main content

keterangan saya! :)



haa sambung cite smlm..
smlm smbil2 sarapan tuu burak2 ngan walit skali die tnye nii “knp saya dgn ummi x tersenarai antara owg yg awak syg?”
haaa hambikkk kau qid kena dh sebijik pepagi tuu kann..hihihihi
rupe2 nye smp skng walit a.k.a mr.roy aku tuu layan blog niii..
x sangka plak...sbb tgk die dh jrng on9...ingt kan dh tk tgk lahh blog qid niii...hihihi
silap tafsir lahhh!!!ermm maaf bos!
Okey meh cek habaq sikit noooo!!!!
walit..yg perkataan “ibu dan ayah qid “ tuu maksudnye semua ibu and ayah angkat qid lahhh...
walit thu kan mama and ayah tuu makbpak btl qid..yg ibu and ayah tu plakk dh smestinye lah utk ibubpe angkat qid..haiiiyoooo
okey qid explain lg skali..ibu and ayah tuuu ade lahh mak bpk abg ajam,walit and ummi,makcik and pk cik qid and last skali sudh semestinye ibubapa arwah abg naimmm....alahh yg cikgu tuu lah!!
tu lh die....
xkan qid nak tulis panjang2 tuuu..so,untuk menjimatkan ruang blog qid niii,tu yg qid cume tulis ibu and ayah tuuu...hahahhaaha
harap walit fhm okey!
Satu qid nak ckp lah kann,qid suke tgk walit isap rokok!
Qid x thu knp...cara walit isap tuuu...perhhhh!!!! memang membayangi seseorg thuuu!!!!
hihihi sape??biar qid jelah thu okey.
Mcm2 qid and walit burak smlm esya...pasal kerja die lah...pasal ummi lah..pasal qid nak smbung bljr lahhh!!!mcm2!
Walit pesan tadi...masuk jee memane..janji sambung! Jgn x sambung...rugi nanti..
haa tuh die ckp..
die kate klo nk ambik form 6 pown okey..tp sanggup ke??
haaa thu sbb ape??sbb die thu anak die ni x sesuai ngan HB tuhh!! haha
memang nk smbung pown walit!!
tgk jee mne yg okey nnty..
last sekali nk balik walit ckp ni plak “jgn sampai lupe dkt saye erkk biler dh pindah KL nnty”
perhhh syahdu plakk walit time nak2 blik uhhh!!..ayooo
walit ku syg oiii...mane blh qid lupe dkt walit lahhh....
walit dh byk bantu qid...xde sbb qid akan lupe pade walit..thu x??
haaaa,so jgn lh lgi ckp qid akan lupe kat walit..memang tidak okey!!
tidakkkkk!!!
utk pengethuan wlit,slame ni bukan qid sngaje x nak msg!
Tp qid takut mengganggu!
Walit kan blik ptg so mst pent bler mlm uhhh..bler pgi lah sah2 lah msing2 bz...pagi kann??
semua owg bz....ermmm sorry walit klo walit terase qid lupe kat walit..
sory sgt2....ermm kamo masih walit qid mcm hari pertme qid panggil kmo walit dulu..
ingt tuuu..
wlau qid pindh KL nnti pown qid akan cube lri blik seremban utk jmpe kamo!
Qid cube okey!

Okey lah esya...tu je..ti qid sambung okey
salammmm :)

*dh tunai dh jnji nak cite kann so maria jgn nk memekak lgi :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.