Skip to main content

Kembali Senyum :)

Salam.
qid x thu nk ctew ape skng nii..
mcm kureng cite jeee..hihihi..
haa stu qid nk ckp x sbr nk gi tgk mania minggu dpn sbb akak2 aku semua ade turun shah alam sekaliiii!!!
perhhh x sabar wokkk nk tunggu! lme qid x jmpe akak qid sowg tuuu..hihihihhi

pantas kau diam membisu
ada garis sendu diwajah mu
slh kah skdr aku bertnye
berikan jawapan
kuatkah ikatan cinta
apa mungkin kasih mu setia
tk ku duga air mata berlinang
luka perasaan mu syg
sengaja hatimu ingin ku duga
tk terlintas fikirn mencuriga cinta
ku thu sputih dingin slju itu wrna cinta mu
kekasih ush merasa ragu dan sangsi
kekasih cinta ku x kan terbelah bg
keringkn lh air mata di pipi mu syg
Kembali Senyum

pantas kau diam membisu
ada garis sndu diwajah mu
slhkah sekadr aku bertnya berikan jwpn
kuatkah ikatan cinta
apa mungkin kasihmu setia
x ku duga air mata berlinang
luka perasaan mu syg
sengaja hatimu ingin ku duga
tk terlintas fikirn mencuriga cinta,
ku thu sputih dingin salju itu wrna cinta mu
kekasih ush berasa ragu dn sangsi
kekasih cintaku x kan terbelah bgi
keringkan lh air mata dipipi mu syg
Kembali Senyum

Kekasih usah berasa ragudan snagsi
kekasih cinta ku x kan terbelah bagi
keringkan lah air mata dipipi mu syg
Kembali Senyum
Dan Maafkan Ku


lgu sape tuu??
 rindu penyanyi lagu tuuu...
rindu nak im ngan die,bertweet ngan die,berburak2 ngan die,
berDM ngan die,main game gan die,dgr suare die
segala2nye tentang dia qid rindu...
semalam genap sertus hari die meninggal..
qid harap sgt abg izwan tnang dkt sana..
qid thu ramai yg mendoakan die..
qid thu die tersnyum lebar at sne :)
die kan baikk...
and yang pasti mungkin die tersnyum tgk aril berjaya at mania tu kann!
ermmm aril kena terus buat yg terbaik!!
untk dia and keluarge :)



Al-Fatihah buat arwah Khairil Izwan Bin Pilus
Moga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman



Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.