Skip to main content

haha kau buat aku tersenyum lebar lagi !



Salam...okey pertama skali sudh semestinye lah qid nak story pasal malam tdi..
hahah pasal ape??haaa pasal MANIA lah! Ape lagi annn..
okey nak cite pasal 2 benda...satu benda yg agak kurang enak di dgr..dan yg kedua
satu cite yg membuat ann qid kagum!!
ape die??
haa pertme qid nak story pasal sir khairil azam.
Haaa...semalam perfomn die giler2 mantopppp lah!!
memang terbaikk lah si awok tuu semalam...
memang tabikkk giler2 lah at die...
walau pown die nangis wat persmbhn tuu..tp bende tuuu rmai yg thu kott bukan sgje di buat2...
maknenye skng aril sngt2 bijak dm pemilihan lagu diee...
mknenye qid thu yg die akan felling abih lgu abg iwan tuhh!!!
ermm ade gak qid dgr smlm dua tige owg ckp yg aril sengaja nyanyi lgu2 yg ade kne mengena ngan abg die..sbb minggu lps rmai yg terpegun bler die nyanyi lagi 'kenangan lalu' tuuu..lgu tu aril sndri bg tauu die plih sbb die fikir lgu tuu die pernah nyanyi ngan abg die..so bler sir aku tuu nyanyi lagu uhhh mlm td automatk dowg ckp die sengaje jee buat gimik mcm tuuu!!!..
nak raih undi lahh..nak raih simpati lahhh!!!!
heyy pergi mampos lah sape yg ckp mcm uhhh!!!
kowg x kenal aril...kowg x thu perasaan die...kowg tk thu ape yg aril alami...so sesenang jeee kowg
nak ckp mcm2 kannnn...
ermmm btl lah kte akak aku yg mulut owg kite x leh nak tutup kannn...
tp klo kowg asyik berckp bnde yg sme...smp bler aku nk than dgr bnde uhh semua??
dri last week lagi kowg ckp mcm2 annn...heyy gi mampos lah ngan kowg2 setan2 sekaliannnn.....
kiteowg aril-lover akan ttp support aril lah weiii wlau kowg ckp ape skali pownnn!!!
yg pasti skng aril tgh mencube untk merialisasikan khndk abg die dulu..
abg die nak di fokus blik dlm bidng nyanyian...so ni lah stu2 nye mase yg die ade utk cube sdnye upaye...
so x salah lah kan kalau aril bwak lgu tuuu???haa??
heyy aku giler2 fuck lah ngan mulut lokng2 sesetgh makhluk allah niii...ermmmmmmm
dah2 malaz aku nk ckp pasal perngai dowg lgi...
yg aku thu skng nii persmbhn aril smlm telh buat aku tersnyum lebar... and senang hati sbb aku ade sdikit terbyng wajah abg die smlm..hihihi..pape pownnn terbaekkk lahh wokkkk!!!

okey masuk cite kedua qid...
qid nak cite pasal cite duke...ermm serius qid terkejut tgn pengumuman pk nil yg
brothr akim tersingkir smlm...ramai thu kannn akim antre yg berbakat juga..
dia blh tulis lagu..die buat lgu die sndri..
so mcm x patut akim keluar smlm!!!
akim...akim tersingkir memuatkan trio AF7 berkecaii!!
akim,hafiz and aril dlm stu empire...but skng hnye tinggal hafiz and aril sahaja...
serius terkejut sgt bler dgr akim terkeluar,
mesti rmai gafimmers yg terkejut..and kecewa.
tp ape blh buat..mania mcm akademi fantasia..segale keputusan di buat melalui undian...
nak tak nak kena trima jugak!!
insya-allah kalau ade rezeki akim at mane2 ade lah kn....
yg qid rse patut out smlm ade lah ebi..tu pendpt qid..sbb dri minggu lps kan ebi punye persmbhan down sikit...
tp x leh nak buat ape lah...ebi punye peminat ramaiii...
akim...mungkin ade yg terleka smlm untk undi die..
tp x pe bro!! byk lagi rezeki lu at luar sne..hihihiihi...

okey due cite yg utame qid nak story dh pown qid story...
skng ni qid nk ckp pasal qid pulakk!!!
okey mengikut perancngan mlm nii qid akan jumpe wani and dinie...
mcm minggu lps lahh...jmpe wani wktu mlm..siang mmg x pat lahhh...blik dri dwn dh pukul3 pagi...
dh tuuu nak ikot akak2 ni settl kan bdk2 ni haa x ke smp pukul 4 or 5 pagi...
mule2 wani ajak ptg smlm jmpe..ptg smlm??haaaaaa bkn nak ckp bsrlah kannn...
x kan ko x thu aku ngan dak2 ni punye progrm ari sbtuuu...
xkan ko tk thu aku at mne ari sbtuu...
tiap2 minggu kan ko thu rutin aku at mne...dh tu knp nk ajak ptg plak lagiii...
mlm tu plak dini col ckp die jadi kuar ari niii...
die tnye bler??qid jwb lah mlm...skali die kate x pat.....
die ajak siang...qid ckp lah x pat..ye lah mane x nyee smpai ampang dkt2 kul 4 pagi..dh tuu mate aku ni x yah membute kee???nak blik seremban lagiii...transpot aku??
haaaaa....aku kne gak pikir tu semua....
sbb tuu aku kte mlm..alah lps maghrib...
bukan pukul 12 mlm pownnn....
dh tu die kte ti die bg tau blik mcm mne...
qid tunggu lahh die msg bagai..tp x de...
dh tu qid msg wani ckp klau x pat mlm x pe lah....
wani agknye time tuu x thu lgi kot yg dinie x pat mlm...die pown mcm pelik!!
qid pown ckp lah ape yg dinie ckp at qid tdi at die...
dh tuu wani kte ti die bg tauu dinie,
okey qid ingt dowg bincng2 dulu lah sme ade jdi gi or x...
tunggu punye tunggu x msg2...dinie x msg...wani x msg...
dh tuuu qid msg wani tnye..die x reply coz phone die off..
qid msg bukan ape memalm bute uhhh..sbb abg mierul sbok tnye qid nak blik kul brp...
sbb die nak suruh qid tumpng apex...
qid pown x thu nk blik kul brp..sbb qid ingt klo dowg x jdi jumpe qid nk trus
ikot kak aida gi beli brng2 ain....so x pyh blik seremban...
tp klo dowg jdi jumpe qid ikot lah abg apex blik serembannn...
qid tnye punye tnye masing2 x jwb....
qid col dinie pown x angkat...
smp dh tgh mlm uhh qid msg lgi ckp “tlg”
haaa smp mcm tuu skali...
mcm owg bodoh dh qid smlm....
tersepit tgh2...
dgn kena hamun ngan abg mierulll..
haaaa memang free2 lah aku kne kannn....
mcm bodoh thu x!!!!
jdi x jadi bg lah thuuu!!!
aku dri ptg tuu dh ckp ape pown bg tauu mlm tuu jugakk!!!
sng aku nnty...ni xde...smp tgh mlm aku tunggu msg kowg langsung kowg x bls!!!
heyyyy memang dasarrr lah kowg niiI!!!!!
heyyy aku dpt rse mcm aku ni plk terhegeh2 nak jumpe kowg tuuu!!!!!
dri pg uhh aku tnye jdi x!! smp lah mlm smlm aku tnyee,
heyyyy ape nii???x nk jmpe ckp!!!
aku bce blik msg2 aku ngan kowg...nmpk jelaz!! aku ni yg terhegeh2...
pape pown thankz sgt2 lah at kowg berdue buat aku terhegeh2 smp mcm tuu skali...
trima kasih banyak2...................
yg sowg off phone...yg sowg x angkat col!!!
memang sepktann yg sgt bagus antre due owg pljr unifield!!!!
hahahaaaa...tq so much!!

** okey esya nnti smbng :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi