Skip to main content

Dugaan itu mengajar aku jadi lebih matang! Terima Kasih Ya Allah :)



Asalammualaikum esya..
okey sekarng nii qid at umah abg ajam..die ade buat mkn2 stu fmily sikit..
klo jadi malam niii nak buat tahlil sikit at umah nii..
alahh kecik2 jee...ayah sndiri yg bwk...lepas bce yassin mlm ni insya-allah ayah terus buat tahlil
sikit...sbnrnyee tahlil mlm nii klo mampu qid nak ayah sebut semua yg qid kenal yg dh meninggal.
Termasuk arwah raja ashraf.
Qid sebenarnye sekarang ni ade story sikit nak cerita at esya...
semalam malam ketige qid mimpi benda yg same...
mimpi qid tu mcm bersambung2 plakk!!
qid x thu knp..
mule malam pertme tuu qid mimpi abg wan..
okey qid trima,mungkin qid terlalu rindu pade die sampai terbawa2 ke mimpi..
dh tuu mlm semalam mimpi pasal arwah pian...
qid x ckp pape...die cume senyum sje..
qid tnye die,seronok ke??
qid pown x pasti ape makne seronok yg qid maksud kan tuuuu..
pian x jwb tauuu
die cume senyum!!
bagus lah pian x jwb..sbb owg kate klo kite mimpi owg yg dh meninggal,then die berckp
mknenyee tu bukan arwah..but syaitannn
mule2 qid pelik..kenapa dua hari berturut2 qid mimpi 'arwah'..okey pown ckp lah at diri qid..
“mimpi tuu kan mainan tidurr..x de pape tuu”
okey qid pown diam saje lahh..qid x story at sape2 pownnn....
tp biler malam tdi skali lagi qid mimpi 'arwah' qid mule rase runsing!
Bukan ape..qid dpt rasekan mcm ade sesuatu yg nak disampaikannn..
qid x thu ape...
terus terang qid ckp hati degn perasaan qid x tenteram dua tige minggu nii...
qid x thu knp..qid byk nangis ingat abg wan.pian,kamu,angah and semua2 lahhh..
qid rse mcm keseorangan lahhh!!!
pagi tdi ingt nak jumpe sha..
qid nak tnye pendpt die tentang mimpi mlm tadi...
mimpi tu die mcm memberi petunjuk pade qid...
qid takut...serius qid tkut...
sbb tu qid nak jumpe sha and nak tnye pendp die..
qid x blh nak mention ape mimpi qid mlm tdi...
sbb qid malu....
qid rse sha jee blh tlg qid..bg pendpt yg blh qid pikir scre wajr..
nak tnye wani....qid tkut lari dri topic..
nak story at abg ajam...tkut die punye kple semak plakk..
nak cite at ira??mlz nak ganggu die..
cume yg qid pikir yg betul2 matang skng ade lah sha...
but sha cuti lah hariiiii!!!!!
so terpkse lah tangguhkan blik seremban..qid blik besuk and terus jumpe sha...
harap2 sha nak lah dgr cite qid ni esok!!
and harap sgt sha bg pendpt yg baik and nasihat yg baik utk qid...
harap sgt.....

okey lahh tu je qid nak cite skng nii..ti bebile free qid tulis lagi..salam

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam