Skip to main content

Jam Oh jamm


Salam.
Tadi round2 cri jam tangan baru..
qid ingt malaz nak pkai g-shock lagii..
qid pikir nak pakai jam solar uhh blikk..
cri punye cari area kL and term one..
mcm x jumpe jeee...
skali pgi tdi tringt plakk ade sowg mmber qid ni pkai jam uhh
qid pown coll die tnye die beli jam uhh at mane..
skali die kate die beli at pasar pagi area parit!!!
qid terkejut lahh coz jauhh beb nk gi cri sne.
Last2 qid ckp ngan die yg qid nak beli at die..
die okey! Coz die pown jarang pkai...
die nak jual 23...coz die beli 25..qid ckp ngan die 20 jee x leh kee..
skali die kate 3 inggit tok toppup die..ermm hihihiih tp x jadi kot ambik at die uhh,
die x de umah..qid plak ptg uh dh nak gi kl..esok mlm uhh qid nak pkai jm tuhh..
biler mse plak nak gi ambik jam uhh at diee..ermm
okey lahh!!
qid sje jee nak bli jam bru,coz kann nak gi perlis..tuh yg nak pkai bnde bru uhh!
Hihiihiih.:)

tdi mama ckp yg mybe selasa minggu depan mama nak anta qid duduk umah atok cik at
masjid tanah,melaka...qid tnye lah kenapa plakk??
skali mama jawab “biar ilmu kamu terjaga skit...duduk sni pown bukan nak dengar ckp owg,duduk dgn atok sekurang2 nye kamu blh bljr macam2”

haa tuh die...ermm okey lah! Terpulang at mama...
esya thu ke atok yg mane nii??
atok cik yg bekas pengarah rtm uhh lah...
dgn die qid x kisah sgt kott...jgn atok yg sowg lagi uhh..
memang berangin lah qid...
nnek pown okeyy..
qid x thu lah mcm mne at umah atok uhh nnti..
xde mknenye qid dpt pkai bju lengan pendek at sne uhh!!!
ermmm nasib2....hiiiihii
tp kann dengan atok cik uhh best coz setiap ptg die akan ke laut utk lepak2 plus tgk mate hari terbenam...so.....time uhh qid akan ambik byk2 gmbr lahhh wokkk!!!
hihihihi x sbr mehhhh!!!
satu lagi qid blh lah mencilok keta die gi pusara abg wan tiap2 pagi...
even jauhh nyalas ngan masjid tanah tuu,tp qid percye yg qid blh kott tetiap pagi gi sne..
ermmm hihihihi dh yakin sesangat2 niii..
baguskann qid??
hhihiihihi
memang bagus pownn!!
opss!! terperasan plakk qid nii..hihiihi
okey lah malaz nak merepek2 panjang2 maghrib2 niii....
ti sok kee qid sambung okey!!
bye-2 :)

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam