Skip to main content

Hot Seats Mania : #Aril


haa Khairil Azam Bin Pilus.
sekarang ni tengah heboh pasal MANIA.
Mania ni biar qid terangkan sikit k ape die sebenarnye...
Mania ni adalah satu program realiti yang di anggotai oleh penyanyi-penyanyi yang dah terkenal,
salah sowg yg telah terus tercalon adalah juara Anugerah Juara Lagu tuhhh..
si awan nano tuh-Hafiz..yg dh famous uhhh pown masuk program realiti niii..
16 Mac ni akan diumumkan sowg lagi untuk tercalon at program nii
skng niii kiteowg sume tgh bz buat mcm2 nak sebarkan pasal website Mania supaya
peminat2 Aril dapat vote die untuk ke Pentas Mania tuhhh..
yg membuatkan rmai nak Aril masuk adalah salah satu sebabnye ramai yg tahu
Aril ni memang ber'style punye owg...yg kedua nii sebab rmai nak tgk sejrah AF7 berulng blik 
apabila Akim,Hafiz juga turut serta dlm program niii...
so Kalau Aril join mania nii mungkin kenangan2 AF7 akan terimbas semula...
bak kata Aril sendiri die memang rindukan saat2 dekat AF dulu..
dan dia kata die sukakan keadaan mcm tuuu...
die rindu nak perfm all out abis2 mcm at AF dulu..
dan dia mengharap sgt dpt masuk ke pentas mania tuhhh!!

sekarang nii AL's sume tgah sebok heboh2 kan at owg2 lain suruh vote Aril...
undian aril sejak awal memang agak tinggi...undian die selalu jdi top 3..
but tengok tdii..undian aril kurang dri chaq and ebi...
yg menakjup annn uh bler undian ebi naik mendadakk pulak 

3134 likes

2999 likes

2936 likes


ermmm tgkkk chaq pown kalah kan Aril..tu yg kite owg suruh mmber2 tagged,fb,twitter sume vote aril..
mule2 nak suruh dowg uhh memang lah qid segann..lame2 dh x segan dh..
kalau x de peminat niii mcm mane aril nak gi pentas mania ye x???
so kena lahh hebohkan benda ni supaya dowg vote and aril dpt gi Pentas mania...
Insya-Allah

Kami semua harap Aril a.k.a Ajam dapat maju ke pentas mania...supaya sejarah Af akan berulang semula.. :))
at Mania ni bukan budak2 AF jee yg ade..student dri program realiti lain pown ade..
mcm mentor,oiam,malaysia idol keee...
ermm antre artis yg dh naik yg join program nii
stacy,akim,alyah,awi rafeal,kristal,hazama shila hamzah,and ramai lgi lahh yg tip topp...

pape pown disini saya doakan aril dapat menjadi peserta Mania.
Amin.~~~

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.