Skip to main content

Takdir Allah kami bertemu dan rindu terubat

Salam esya.
okey qid nak citew pasal smlm...
petang semlam dlm pukul 6 qid pergi pasal malam.
mule2 ingt along nk gi ngan along..skali last minit angah rizal ajak die gi umah kwn2 die bg kad skali!!
dh tuu qid ckp lah yg qid nak gi pasar malam...esya thu angah rizal jwb ape??
die jwb nii "angah tinggal an adik at pasal mlm k..nnty dh sudah adik col angah or along..k!"
aduhh dengah terpkse qid kuar gak lak gi pasar mlm uh sowg2..adoiii....
jalan punye jalan qid terserempak dgn mr.Roy....hahahah kelakar lah plak!!
jgn qid pakai jersi mlysia yg x berlengan uhhh blh terjmpe pk imam plak annn..adoiii
time uh qid tengah tunggu ayam goreng nk beli! sekali ade owg cubit lengan qid...qid toleh tgk ummi and walit..
ayoo memang segan gler arhh smlm.bukan ape qid dh lah pkai bju xde lengan dh tuu jln sowg2 plakk memang merah arhh muke smlm jmpe die..
qid bantai arhh round2 ngan walid smlm..memang segan lah coz dh lah ramai bdk2 stad yg qid kenal ade at stu semalam....
esya thu takk time qid nak blik uh ummi x kasi qid blik plakk!! ummi kte skng ni dh jarang sgt dpt jmpe qid..
dh jumpe ni x kan kejap jee...ummi suh walid bwk qid blik umah!!
ayoo memang puas lah qid ckp yg qid ade hal lah ape lahhh..last2 walid ckp at along yg walid bwk qid blik and malam nnty walid anta qid at umah..
aduhh untuk kali kedua qid terpkse turut jugakkk!!!
ayoooo...smp2 je  umah walid suh qid mandi.die bg pinjm bju anak buah die then esya thu kami buat ape sma2 semalam??
kmi solat maghrib same2 and bace yassin sme2..
sumpah!!!qid rindu sgt nak dgr  suare walid bce yassin...and mlm tdi rindu qid terubat!!
seronok sgt esya..walaupun mule2 uh qid x nk ikot walid..tp bler dh maghrib uh qid rase ni semua Allah dh atur kottt utk temukan qid ngan walid..
memang lmee sgt x dgr suare walid tuhh...
malam tdi gak sblm balik walid ade pesan sesuatu  suh bg tau abg ajam...
and bende tuh qid dh smp kan pownnn...
and skali lgi gak mlm tdi qid ngan abg ajam nangis time ckp telepon..memang terasa sgt skng nii..
ayooooo ....

Ya Allah KAU kuatkan lah kami ni Ya Allah...Aminnnn

Esya...ari ni qid nak gi makam...nak jmpe abg naim,nk jmpe atok,abg achik and nenek...mybe ptg2 skit qid gi melaka lawat pian and abg wan....
rinde dowg semua sgt2 skng nii.....

#okey lah nnty qid smbung ok.BYE!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam