Skip to main content

Semalam :)


Okeyy...
Asalammualaikum sya..
ermmm dri ptg smlm qid pk nak tulis ape lahh at blog..
haa ni mase nyee utk qid tulis blog...
dri ptg smlm qid nk tulis tp x dpt2...
smlm settle ann hal ngan abg ajam uhh!
Pukul 5 pgi tdi bru sampai umah haa...
sampai2 jee terus mandi and tidur...
tgk2 pukul 10 bru terjaga..hihihihihihi
lame wokk qid x bgun lmbat!
Hihhihi ape lah!
~haaa cte pasal semalammm......
dari pagi sampai lahh ke tengah malam tadi,sehari uhh qid tersnyum lebar!
Alhamdulillahhh.. :)
ape kes semalam??
haaa pgi semalam qid,sha and zati jumpe jap...walaupown kejap tdi best gak lahh!!
borak2...gelak2...ermm :)
sebenarnye mlm uhh tetibe jeee masing2 ckp2 nk jumpe,qid pown xde hal..so jmpe je lahh
ingt nak gi termm..tp zati kne blik awal..so x jadi..
so lepak jee at the store yg x seberapa uhhh...hihihihiih
sebelum jmpe dowg smlm qid g STAD dlu jmpe sowg cikgu nii!!!
die yg anta qid gi pacific...
smp2 jee nmpak zati..qid mcm pelik “zati ke tuu” thu sbb ape??
sbb zati makin comelll...tp lawa tauu!!! haaaa..susuah weii nk cri mcm uhh...
jalan2 ngan zati awex add ckp tuh awex qid plakk!!
ayoyoyo..ape lahh ko ni aida..owg uhh dh ade laki lah weiii.....
aishah ade urusan qid jap smlm..dh tuh qid lepak jee ngan zati..ambik2 gmbr lah..borak2...
zati masih same yg qid kenal dlu!
Sukeee sgt ambik gambar dgn memek muke die yg comey2 uhh..hahahah
Bagus2.. :)
yg sha plak tetap sme...TAK NAK AMBIK GAMBAR..
ermm lantak lah shaa :)
nnty aku mati ti kau nyesal plak x de memori take pic ngan aku!!
haaa hahahahah...mcm lah ko kish kann?? hihiihi ape lah!
Lepas zati and sha blik smlm qid ngan add plan nak gi lawat kubur Bella...
skali nk kuar uhh ujan lebat..tunggu punye tunggu ujan x reda2 lagii smp lah pukul 6.30..
nk gi makam amende nyee dh nak maghrib2 uhh..ayooo..
aida pown rehat time 6.30 uhh dh uhh bntai kiteowg tige owg wat huru hara at the store uhh..ambik kauuu!!!
dkt2 nak maghrib uhh kite owg x betul dh...
ngan add pkai kasut tumit tinggi aida lah..ngan qid cium dahi add lah..dh uhh at cium tgn qid lahhh..
masing2 bantai nya ambik2 gambr..yg aida mak andam nyee..kak ika plak photo grapher nyee...ayoyo..
memang owg2 yg lalu uhhh pelik lah tgk kiteowg at kedai uhhh!!ayoooo... jap gi qid upload pic okey!!
hihii pic ngan zati skali qid upload kang!
Dh abis merapu uhh add anta qid blik coz kul8 abg jep nak ambik at umah bwk jmpe my brother tersayang uhh!!
ahahahahaha tersayang kee??hihihi HELLO!!
ahahhaahhaha
smp2 jee abang ajam pandangg jee qid..ehemm2..bukan abg ajam yg tuttttt tu tauu...hahhaahah
sape yg faham,faham lah..sape yg x faham uhh..naseb lah dik oiii...
hihihhihi
best sgt dpt jumpe abg ajam....terubat rindu aku wokkk!!!
hihii..abang ajam terus bawak qid blik umah time uhh..dh selesaii an semuanyeee at umah tu ngan die,abg jep abg haris and sis2 ni semua
abang ajam pown suh qid tukar baju then die bwk qid kuar...
lme weii x ngengayau ngan abg ajam..naik si sewel die uhhh..tp naik si sewel die uh dri umah die smp umah abg mierul jee.
Kite owg pinjam keta abg mierul jap..hihihi pape kedane ann abg qid uhh...keta pown xde..HAHAHAHA
serius qid gmbire sesangat2 malam tdi..jalan2 ngan die..lme weii x borak2 lelame ngan die cm uhh..
dri stu topic ke stu topik kite owg ckp!
Dengan keta abg mierul uhh juga abg ajam terus anta qid blik umahh..tu yg pagi uh bru smp..hihiihihi..

ABANG AJAM -->best wokk layan kau malam tdi..lme x layan otak glerr ko uhh...adoii ai..ti klo masing2 free lgi kite jmpe erkk wok!!
tak pownn qid nak blik kampung nnti qid bg tau okey..kite jmpe at kg..abg bebile jee blh blk sne ann??
ermm to abg mierul,kak nurul and abg gemok sowg uhh *sory :) thankz erkk tlg ambik qid..
bwk qid jmpe die,pinjm ann keta..tolong cover ann abg ajam semalam thank you sangat2 lah kowg!!!
kowg memang terbaikk...kowg tolong qid,kowg tolong abg ajam..qid sayang kowg semua lah weiii!!! love you like crazy lah weii :))

okey2 dah2..stop2 jgn merapu byk sgt qid..
upload2 skng.. gmbr ngan keng kwn ko uhh :)

abang ajam..lupe plak nak ckp! Pasal benda uhh qid akan cube lah buat ape yg di amanahkan.
Qid x dpt jnji,kne tgk result dulu..but klu permohonan qid ditrima,qid akan buat yg terbaik utk die!
Tu janji qid. :)


Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.