Skip to main content

Rambut Tersalah potong :'(

salam esya.
hey semalam gi cuci rmbut..dh siap2 uhh..
owg uhh tnye "you cut?" qid pown ckp lah "no!!"
sekali abg mierul kte "potong lah skit...nak pkai minggu dpn..blkng uh serabot lah"
abg mierul suh potong!
ok qid pikir punye pikir qid ckp at abg mierul,
"potong belakng jee lah..atas ni nipiskan...blkng buat V."
okeyy..abg mierul ckp lah at owg uh ape yg qid ckp..
dh tuu qid tgk die potong gune gnting jeee...
yg blkng sume die gune gunting!
abg mierul pndng qid..qid pandang abg mierul....
last2 qid x puas ati qid tnye die,
"cn u use ths msin?"
 mamat uh blh wat muke terkejut...adoiii aiii!!!
bengong! die ingt qid suruh botak ann kepala qid..heyy sengal ko wokk!
skali die ambik msin uh just utk bersih ann at tengkok2 qid uhhh!!
serius qid ckp rmbut qid dri blkng nmpk mcm pompuan cine thu x!!!!!!
ayooo sy x mahu lahhhhhh!!!!!!
memang qid x kan pergi lagi at salon bodoh tuuu!!!!
owner pown sengal thu pkai pekerja bru perhatikan lah prkerja kauuu tuuu!!!
dh lah ckp bi mcm owg xde lidah!!!!
pendekkk giler sebutan kauuu!! bodoh!!
lain kali x pyh lah ko dtg mlysia ni bodohhhh!!!!!
haaaa ambik kauuu..abg mierul smp panggil lah boss die smlm coz dh potong lain...
dowg nak btl ann smlm!
but qid x nak..x pasal2 nnty bertmbah buruk plak rmbut qid...ayoooo...
dh mcm amoi dh haa rmbut akuuu!!!
ayoooo...
nii tgh tunggu add dtg umah utk otter ann blik!
sumpah qid ckp,qid lgi percye ann add dri mamat bangang smlm uh!!!
haaaa free kau kena ngan aku annn..ayoooooo


haaa tuh dee..mcm fucker annn??
adoii sib baikk lah die punye pncuci rmbut sume okey!!
klo x mmg kena lahh kedai uh smlm!
pgi2 lgi tdi abg mierul dh col tnye rmbut ade keras or wht ever!
nasib xde..klo x dh letop kot kedai tuhh!!..hihihi
pape pown mcm sengallll!!!!


depan dh okey skit dhh!!!
blkng nii jee!! aduhhh fuck btl lahh weiii...
heyyy add.cpt lh dtg..memang x kuar umah lahh aku klo rmbt mcm ni haaa..
adoiii aii........

okey lah esya ti qid smbung membebel lgi okey!



Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam