Skip to main content

Fahmi.Sahabat selamanya


salam esya..
esya thu x smlm punye lahh qid geram ngan along!!!
smpai qid ckp Fuck lahh at die.!!
memang menyampah btl ngan die smlm.
nak thu sbb ape??
ermmm sbb die punye perangai lahhh!!!
th ape2 tah die smlm..gi sorok duit qid...
dh tuu die bantai ngadu at mak ckp qid saje dedahkan duit uhh then duit uh ilang!!!
punye lah palat mulut die..sakit btl ati qid smlm!!
rse nk tmpr2 jee...aduhhh!!!memang panaz lah ngan die smlmm!!!
mulut xde insurans!
memang qid bengang sgt2..

dh lah stop ckp pasal die!!
skng qid nk ctew pasal AJL..qid tnye abg mierul mcm mane??
abg kte "pergi je lahh,kau dh rncng kann...ikot jee ape yg di rncng!"
qid tnye "kedai cm nerh" die jwb "kau suruh lah ayah ttp awal dlm kul 8 lebih"
qid tnye lgi..."sape nk ambik??sempat kee?"
skali abg mierul diam..lme die diam smlm!
last2 dh dkt kul 2 uh die msg ckp "biar abg ambik,abg bwk moto abg jay.kau tunggu abg kul 8.30 kat umah."
qid pelik lahhh!! mcm mne dgn sit?
smpat ke??serius qid pening!
qid reply lah ckp "sit??"
esya thu die reply ape??
die reply "ape loading kau wokk! abg suruh lahh bbdk ni ambik sit dulu.."
haaa lps die ckp uhh bru lahh qid puas...ermmm kul 8.30 abg mierul ambik..
rse nyee smpt kot tgk pembukaan...abg mierul tuu kan pelisitt...sah2 lah sempat ye dakk??
ermm hope sume yg dirncng berjalan lancr lahh :)

stu benda lgi qid nk ctew..
btl lah kte kwn qid yg wani tuu yg sowg pergi dri hidup qid..qid akan jumpe owg lain utk
gnti kan tmpt owg yg pergi tuu..
fhm x maksud qid??
sbnrnye kann..lepas abg wan pergi dri hidup nii..
qid jumpe sowg manusia yg sekian lme ni qid cri...
stiap kali qid pergi panchor!
qid cari mamat tuu...
setiap kali qid gi umah uncle...
qid cri mamat tuu...
dan setiap kali qid jumpe name "Fahmi" qid mesti tgk muke mamat tuu sme ade sme x dgn muke budk yg qid cri2 tuu!!!
MOHD FAHMI BIN ZAHARUDDIN 
name yg x akan qid lupe kann seumur hidup qid..sejak thun 2003 qid terpisah ngan die..
smp skng qid ingt semua kenangan dgn die..semua tingkah laku die...and yg paling penting smp skng qid ingt
wajah die...
5 hari selepas abg wan meninggal.qid terjumpe die..
die kerja dkt the store at dkt2 ngan kedai qid nii...
hampir setiap hari qid jumpe die..
tp HANYA SELISIH JALAN..
qid x tegur die pownn..qid tk thu knp since jmpe die ari tuu qid x pernh skli pown tegur die...
time qid mengadap lappy...
qid nampk die..qid pandng qid...qid pandang die..tp masing2 x bertegur..
just SENYUM!
qid tk thu knp!
mungkin die pelik kot tgk qid berubh!
bg qid die tegur atau x tegur qid,die tetap sahabat qid smp ke akhirat!!
die sahabat qid selama-lamanye...qid akan ingt die even x bertegur bler berjumpe tuu :)

Fahmi..
klu lah kau terbukak blog aku ni dlm diam kann..
aku nak kau thu yg aku puas mencari2 kau selama ni..
smpkan mase wedding along at umah uncle ari tuu pown aku tnye kau at bdk2 catering!
dowg try gak tgk2 kau time uh..tp xde..dowg kte mybe kau dh balik!!!
ermmm selalu miee..selalu aku cri kau..
dan aku x thu knp lepas je abg wan meninggal aku jmpe kau blik!!
ermm mungkin ni dh memang aturan Allah S.W.T kott///
aku jmpe kau lps die ambik abg wan dri aku..
ermm btl lah ckp kwn aku tuu mie.aku hilang sowg..sowg lgi dtg.
mie.dri dulu smp skng!
aku syg kau sgt2 mie.
aku sayang kau.
kalu kau ade awex skng ni..aku doa kan kau bhagia ngan awex kauu..
aku thu kau seorg lelaki yg setia mie.
kau memang seorg yg setia..setia pd kawan.setia pade awex..walau pown last kite jumpe time
darjah tige..
tp utk pengetahuan kau..aku selalu cube utk ambik thu pasal kau..
kau pernh couple ngan ain atirah dk stad kann??
aku thuu miee..
aku slalu tnye pasal kau dkt ain..dkt nadrah..senang ctew bdk2 panchor.aku slalu tnye pasal kau..
kau Mohd Fahmi Bin Zaharuddin.mungkin kau x percye kann..
kau blh tnye trus pade dowg semua if btl kau x cye...
tu sbb aku x pernh lupe pde kau fahmi...
kite terpisah wajah..tp masih dpt mengenali antre stu sme lain..
hebat kann kite..aku tahu kau pown ade tnye2 pasal2 aku at dak2 Sri ann???
ermm tp knp erkk kite x bertegur biler dh berjumpe ni??
mungkin masing2 malu kot kann..ye lahh..dulu kite at skolah rendah mcm adik beradik..
smpai ade yg ckp kite ni kembar tahun...
makan same2..buat h/w same2...
time persmbahan nasyid..warne bju kite..Same kann???
ingt lgi dulu time last kite jumpe tuu...last kau skolah at stu..kau kne mrh ngan ayah kau kan??
sbb kau nk kne gi dftr at skolh pnchor ptg tuu..tp kau nak ikot kiteowg buat persmbhn.
kau ikot gak kite owg smpai habis persmbhan..smp teruk lah kau kne mrh ngan ayah kauuu..
ermm ingt lgi time uhh kau pkai bju melayu biru kann??
aku ingt mie..
hermmm...klu ikotkan aku,aku nk terus tegur kauu..
tp lidh aku kelu tgk kau...mungkin kau hensm sgt  kot bler dh besar ni!!
hahahah...lgi2 ari ni kau dh potong mohowk!!
lgi hensem..
aku doakan kau dpt mrkh SPM yg cemerlang mie..

*esya..ingt lagi fhmi??bdk yg mcm nk giler kite cri time 2006 dulu..
bdk tuu qid dh jmpe dhh..
ade dpn mte nii... ;)


Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.