Skip to main content

Anugerah Juara Lagu -26 bakal menjelma ;))

::Mereka bakal menggegar::
~menggegar kerhhh???HIHIHIHIHI

salam.
 haa ari ni dah 5hb january..kejap jee dah nak seminggukan kite smbut thun bru nii..
JANUARY..haa befday sape erkk??
ermm haa befday Add..18 january..same ngan befday abg akim...
haaa siap lahh kau abg akimm..teruk lah kena thun ni.thun lps kau dh abis2 kena kan owg annn...
ermm x sabar2...befday Add??erm tak thu lah dpt clbrt ke takk!!coz add always bz ngan kerje die..
last year pown clbrt at skolah je SIKITTTTT...ptg uhh ajak die mkn luar skali last minit cncl coz die
ade hal!
tu lh die...
ermm lgi pownn add ni x kish sgt psl befday die kott...
Abang akim je lahh haa..thun ni umur die 21 kalu tak silap..haa makin tua lah kau abg akim oii..
HAHAAHAHAHAH...
~~selain dri befday si sawit uhh bulan ni gak ade Anugerah juare lagu..perhh memang paling2 qid tak sabar lahhh...
paling x sbr nak tgk HAfiz lahh..Hafiz,Faizal Tahir and Projek Pistol..
perhhh qid dp mengagak persembahan prjek pistol and Faizal Tahir akan meltop lahh wokk!
tapi pape pownn qid akan jadi penyokong Hafiz first lah pd mlm uhh..hihihihi..si rabut kembang!!!
HAHAHAHAHA opss!! sorry abg apiz
stacy,akim,and hafiz..
tahun lepaz stacy ade final..tapi x menang...
dua thun lepaz akim ade final...tapi x menang gakk...
but hafiz??thun lepaz die menang dengan lagu Masih Jelas die tuhh..Persembahan terbaik and dapat nombor 3 kalu tak silap..haaa abg apiz ni memang sntiase meltop arhh dri AF lagi...diam2 berisi...perhhh!!!
mcm stacy tiap2 thun masuk final dulu..tp xde menang stu pown rse nyee..
mybe xde rezki lagi kott...
qid target projek pistol blh mng stu thun ni lahh!!
and FT sure2 lahh yg pertme qid target menang thun ni...
Abg hafiz???qid rse persmbhn die kott akan lain dri yg lainn..coz lagu nie uhh...AWAN NANO. ;))
~~dengar citer si pk lang tu pown ade buat persmbhn malam tu nnti..die dengan azlan and the typewriter...
ermm msti gmpak and..dowg yg akan membuat persmbhn intrd.persmbhn perbukaan plak ade awie klo x silap..awie and jamal..perhhh..Awie seyhh comfm gegar..HAHAH...

pape pown penantian 29/1/2012 nii amat menyiksakann...
makin x sabr qid weii nak tunggu malam Anugerah Juara Lagu uhh..bukan ape..malam tu nanti lahh qid akan jumpe blik semu2 bdk2 Hr yg dh lme x jmpe..yg dri johor pown sume turun nnty..perhh giler x sbr...
mmg qid tunggu sgt2 mlm tuhh...ermm

*okey lah esya..qid out dlu lahh..
Asalammualaikum ;)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi