Skip to main content

Anugerah Juara Lagu -26 bakal menjelma ;))

::Mereka bakal menggegar::
~menggegar kerhhh???HIHIHIHIHI

salam.
 haa ari ni dah 5hb january..kejap jee dah nak seminggukan kite smbut thun bru nii..
JANUARY..haa befday sape erkk??
ermm haa befday Add..18 january..same ngan befday abg akim...
haaa siap lahh kau abg akimm..teruk lah kena thun ni.thun lps kau dh abis2 kena kan owg annn...
ermm x sabar2...befday Add??erm tak thu lah dpt clbrt ke takk!!coz add always bz ngan kerje die..
last year pown clbrt at skolah je SIKITTTTT...ptg uhh ajak die mkn luar skali last minit cncl coz die
ade hal!
tu lh die...
ermm lgi pownn add ni x kish sgt psl befday die kott...
Abang akim je lahh haa..thun ni umur die 21 kalu tak silap..haa makin tua lah kau abg akim oii..
HAHAAHAHAHAH...
~~selain dri befday si sawit uhh bulan ni gak ade Anugerah juare lagu..perhh memang paling2 qid tak sabar lahhh...
paling x sbr nak tgk HAfiz lahh..Hafiz,Faizal Tahir and Projek Pistol..
perhhh qid dp mengagak persembahan prjek pistol and Faizal Tahir akan meltop lahh wokk!
tapi pape pownn qid akan jadi penyokong Hafiz first lah pd mlm uhh..hihihihi..si rabut kembang!!!
HAHAHAHAHA opss!! sorry abg apiz
stacy,akim,and hafiz..
tahun lepaz stacy ade final..tapi x menang...
dua thun lepaz akim ade final...tapi x menang gakk...
but hafiz??thun lepaz die menang dengan lagu Masih Jelas die tuhh..Persembahan terbaik and dapat nombor 3 kalu tak silap..haaa abg apiz ni memang sntiase meltop arhh dri AF lagi...diam2 berisi...perhhh!!!
mcm stacy tiap2 thun masuk final dulu..tp xde menang stu pown rse nyee..
mybe xde rezki lagi kott...
qid target projek pistol blh mng stu thun ni lahh!!
and FT sure2 lahh yg pertme qid target menang thun ni...
Abg hafiz???qid rse persmbhn die kott akan lain dri yg lainn..coz lagu nie uhh...AWAN NANO. ;))
~~dengar citer si pk lang tu pown ade buat persmbhn malam tu nnti..die dengan azlan and the typewriter...
ermm msti gmpak and..dowg yg akan membuat persmbhn intrd.persmbhn perbukaan plak ade awie klo x silap..awie and jamal..perhhh..Awie seyhh comfm gegar..HAHAH...

pape pown penantian 29/1/2012 nii amat menyiksakann...
makin x sabr qid weii nak tunggu malam Anugerah Juara Lagu uhh..bukan ape..malam tu nanti lahh qid akan jumpe blik semu2 bdk2 Hr yg dh lme x jmpe..yg dri johor pown sume turun nnty..perhh giler x sbr...
mmg qid tunggu sgt2 mlm tuhh...ermm

*okey lah esya..qid out dlu lahh..
Asalammualaikum ;)

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam