Skip to main content

Selamat Jalan 2011 ;'( ~~


Asalammualaikum!!

sekarang dah pukul 9 lebih.tarikh 31/12/2011.
lebih kurang tiga jam lagi sampai lah kehadiran 2012.
So tahun 2011 ni hanya tinggal kenangan saje..
ermmm ni masuk kali ke tiga lah qid sambut new year tanpa insan yang
bernama Ellysya Balqis.
Last year qid celebrt new year cume kat Dataran Merdeka saje.
dua tahun lepas qid tak sambut pown new year coz time uh esya baru jee meninggal.
dan malam ni.qid akan celebrt abis-abisan new year thun ni...
qid akan clbrt ngan sowg mmber from bunei.
bukan qid dah lupe kan kmo tauu esya tp,qid just enjoy sje ngan die.. ;))
Tahun 2011 qid takkan lupe lah..
lagi2 saat2 mengenali roy.saat2 qid jumpe FT and Pak lang.
dowg memang kawwtim abis.
slain tu kenangan masa kat sekolah pown qid takkan lupe..Lagi2 memori ramai2 ngan 8 owg member
time last paper SPM ari tuhh.memang best sgt time 2,even qid kena balik awal tapi
mase yang ade dri pagi sampai ptg tu memang terbaikk lah!!..
time2 exam tuh jugak mcm2 hal jadi..
ade yang terasa...ade yang kecewa..ade yang marah..ada yang sedih,
tu semua gara-gara sikap antara satu sama lainn..salah faham!


::last memori kite at skolah ::

Mohd Sofyan Al-Hadi dan En.Amir Fitri.
dua insan yang sangat Qid syg pergi buat selama2 nya pada tahun 2011 ni...
kata org masa takkan berputar kembali..so,2011 ni mnjadi saat2 terakhir qid berbicara dengan
pian and walit...Tipu lah kalau qid ckp tak rindu pade dowg kann?
walit...pian...dua2 meninggal kat ICU...termasuk esya dan Nazry..masing2 meninggal dlm ICU...
walit meninggal sebab sakit jantung and pian plak meninggal sebab excdnt..di langgar oleh sowg mamat
yang dikhianati oleh kwn die sendiri...rasa macam tak adilkann???kawan die nak kena kan mamat tuhh.
tapi yang jadi mangsa kawan aku..
ermm sgt tidak adill
~qid harap segala kenangan indah dan pahit juga akan menjadikan qid lebih matang untuk tahun hadapan..
qid tak kan lupe insan2 seperti -->
*cikgu Izhar.Roy.Dak2 sengal Antah.abg2 rekrut.Maria and sape saje yng sering menjadikan diri ini lebih matang...[hermm aku takkan lupe kowg semua..]

to roy~thankz sbb sudi dermakan drh untuk qid dulu..qid takkan lupe jasa kamu roy..smp qid mati qid takkan lupe...

to member~ hope kite akan jadi kwn yg lebih memahami antre stu sma lain pd thun hadapan..
okeyyy ;))

*******
Apa yang qid harap tahun depan 2012 qid akan menjadi seorang insan yang sentiase berfikir panjang dgn setiap apa yg dilakukan.dan qid harap qid akan jadi lebih matang lepas ni and sentiase reda dengan setiap ape yang berlaku..hermmm itu yg qid harap kann...qid juga harap hubungan akrab qid ngan roy akan kekal sampai bile2,sbb skng qid cume ade roy untuk luahkan perasaan qid..roy lah yang mengganti walit qid skng ni..kata die "Family saya.family awak juga" ermmm yes!!now skng family die fmily qid juga..ILOVEYOUSOMUCH ROY..kamu yang sentiase ada dgn qid walaupown kmo terdesakk!!!

*okey ni posting qid yang terakhir untuk tahun ni...
tahun depan qid post lagi okey esya..
see you next year.. ;))




Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi