Skip to main content

Aku Sayang Mereka ;')



salam.
hermmm tetibe malam ni aku terpikir sesuatu..
and mungkin aku merindui sesuatu..
ermm entah lah..
mlm ni aku nak tnye kowg semua..
mane pergi erkk dak2 pompuan antah??
yg rapat sangat..yg sentiase gelak same2...
yg sentiase berkongsi cerita...yang sentiase berkongsi masalah..
yg sentiase saling nasihat menasihati antre stu same lainn...
mane pergi erkkk???
sebelum ni aku selalu rse bersalah sebab x dapat join kowg semua..
sbb aku dgn owg lain....
aku x dpt join kowg yg dah macam adik beradik tuhhh...
tapi aku tgk sejak akhir2 ni semua nyeee mcm buat hal sendiri..
dulu..zaty dengan sha..aku ngan wani,syira ngan eika,fadz dgn syikin...
skang????ade antre kite mcm dah buat hal sendiri...
dulu dekat fb mcm2 kite huru hare..sekarang!!
tegur antre satu sme lainn pown jarang kannn
aku thu lah ni dh nak abis sekolah...
kowg semua x payah lah nak buat hal masing2 mcm ni..
klu btl nak lari dari ni semua lepas abis exam lahh...LEPAS ABIS EXAMM WEII...
ni kite exam lagi...aku bygkann kite study sme2 auu...
kite bncng ann stu topic uh same2...
tapi xde weiii...langsung xde.....
kowg x bygkan kee bende tu semua??
kowg xrse kee yg kite ni dh mcm adik beradikk???
heyy dulu time aku gaduh ngan wani...kite buat date ann utk slesai ann semua tuu..
biar lepas tuh masing2 tenang and blh study same2...
tapi ade ke kite study sme2 weiii??
ade kehh??xde weiiii....
kite dah mcm berpecahh..
aku rse kannn cuti seminggu ni mcm dah ubah perangai sowg2 thu x???
sowg dengan owg ni...sowg dgn owg ni...mcm2 thu x??
weiiii plz laah buat memori yg indah lah weii mase akhir2 sekolah ni...
ni ape kowg buat ni...nak runtuhkan nme "MINAH SENGAL ANTAH" tuhh
haaaaa???
weiii aku x blh tgk kowg semua mcm ni thu x??
aku syg kowg mcm drh dging aku dah thu x??
biler kowg sesame sndri dah gaduhh...
aku resah thu x??
aku rse tkut thu x.....??
aku sowg2 weiii...aku thu mcm2 bende..dri owg ni aku thu..
dri owg tuh pown aku thu....
aku bukan nak hipokrit kee ape ni..
memang aku ade x ske perangai antre kowg...
aku ckp ngan owg lain pasal kowg punye perangai pown lepas aku tegur kowg sendiri...
lepas aku terus terang yg aku x ske prngai kowg tuh..
bukan aku ckp perangai aku baikk...
aku thu sape aku...tapi aku hampa biler tgk hubungan yg rapat tuhh akan runtuh x lme lagi..
weiii come on lahh wei...
buat sesuatu...
face to face lgi bagus if ade yg x puas hati...
mungkin kowg kte buat mcm tu hanye buang mse kann???
sbb kite dh abis skolah..tp pK lah weiii...
buat nye ade ape2 jadi antre slah sowg dri kite nanti...
menyesal tak sudah thu x???

belum ape2 lagi masing2 dah nampak sangat nak buat hal masing2...
yg sha dh prvt ann blog...yg wani dh pdm blog...
knp erkk???
aduhhh kdng2 sakit ati tauu ngan kowg...mcm2 lahh weiii....


sha,zaty,syikin,fadz,wani,syira and eika..
aku syg kowg tauu...aku x nak semua ni nanti berakhir dengan permusuhan...
klu betul kite last jumpe mase 8hb tuh nanti...
tlg lahh buat perpisahan tuh dengan senyuman..
bukan dengan berpaling muke antre stu sme lainn...
bukan dengan perasaan benci tuhh semua...

jgn buat ade yg menangis sbb menyesal weii..
tuhh jee yg terakhir aku pesan kat kowg...


#maaf aku cume x nak kowg berpecah..
perit thu x biler dh berpech tuhh..sekang kowg xrse..nanti..dh berbulan nanti kowg akan rse sunyi and rindu..
ingat weii...

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Jika Tuhan ambil aku

Aku tak tahu apa bakal jdi esok lusa.
Aku tkthu sama ada aku msih bernafas atau tidak.
Jika aku tiada lagi
Aku mohon maaf pada semua.
Aku mohon maaf kerana tk menjadi
Anak yang baik, adik yang baik, kawan yang baik.
Maafkan aku.
Aku tak sebaik manusia lain.
Aku tk sehebat manusia lain

Jika tuhan ambil aku esok.
Redho.
Itu sahaja yang aku minta.
Sebab aku dah lama redho dengan apa yang aku tanggung.
Korang pun kena redho.
Jangan titis kan air mata kerana aku.
Kerana aku bukan siapa siapa.
Kerana aku bukan manusia yang baik yang wujud dalam hidup korang.
Terus jalani hidup seperti biasa.

Terima kasih pada siapa yang pernah ada.
Korang tahu siapa korang.
Maafkan aku kerana tidak terus bertahan.