<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 8 December 2011
bye~bye bju kurng putih ;))

akhirnye mase yg qid nantikan selama ni dah pown tibe..
mulai esok qid bukan lagi bergelar pelajar stad..
qid Bekas Pelajar STAD.
lepas ni dh tak ade dah hebohh nak beli baju sekolah,kain sekolah,begsekolah.
buku-buku....pensil box..pen.liquid...
semua nyeee....
hermmm hujung thun ni qid relax..
xpayah nak huru hara cri brng nak gi sekolah thun depan..
tapi..
biler tgk owg2 ni beli brng sekoalh semua perasaan ni rse pelikk
"lahh aku dah abis sekolah lahh x perlu beli lagi"
ermm tuh lah ayat yg akan kuar biler qid tgk owg2 ni sebok beli brng sekolah!!
alam lagi satu?
alam ape?
Alam dewasa.
hidup penuh dengan perkataan BERDIKARI.
segala ape yg di ingin kann..
harus di usahankan sendiri..
nak cri kerja??
cari sendiri...
sebelum ni segala surat yg skolah bg memang qid akan suruh ayah isi..
smpai kann list buku teks pown ayah yg isikann..
nme at buku teks pownn ayah yg tulis kannn..
tapi mulai skng semua nyee qid kena wat sendiri..
nak isi borang nak mintk kerja??
isi sendiri...
nak ituu...nak inii..
BUAT SENDIRI..

ermmmm..tak thu lah mungkin bnde ni kwn2 qid xrse..
mungkin lahhh...
qid rse lain sangat2..
saat di alam persekolahan mcm2 terjadi...
dari qid tadika.sampai qid abis tamatkan tingkatan 5
mcm2 yg terjadi...mcm2 perngai yg qid jumpe..
mcm2 kes yg qid buat..mcm2 kawan yg qid dapat..
tapii tuh semua sedikit sbyk mngajar qid untk lbih bijak memilih
sape sje untuk di jadi kann tman tika qid smkin dewasa nanti...

sape saje yg follow blog qid ni msti pelik kann..
dulu qid benci sgt ngan STAD...
qid nak cpat2 abis sekolah..
tapi sekarang??
qid mcm sedih plakk kan nak tinggalkn stad..
padahal dulu bukan main qid menyampah lagi dgn sekolah tuhh...
aduhh qid ni pown ade perasaan tauu..
nmpk je cm ni..tp ati dalam ade bungee tauu..
hahaahhaah...
tipu lah qid ckp qid tak sedih tinggalkan stad..
tipu lah klu qid ckp qid akan 100% lupe pade kngan di STAD tuhh..
tipu lahh weiii..
qid ade perasaan..and qid ade akal dan fikirannn...
memory kad otak qid pownn ok lagi untk qid ingt ape sje yg berlaku....
5 tahun qid kat stad uh...
lima thun akan datg skli pown mungkin qid x mampu untk lupekan segala
kenangan di stad uhh...
mcm mane awal nyee qid kenal fatin,aishah nor,aishah alip..
dah tuhh qid bstfrend plak ngan amierul.
qid kenal bedah..qid kena tmpar ngan cikgu hazlina.qid kena marah dgn cikgu latifah..
dah tuh naik skolah pagi...
qid kena than plakk hari2 time rehat dgn ustxh kartini..
kite owg kena mrh ngan cikgu zizan..
mcm2 lah esya...time form 3 tuh plak wujud kumpulan GM.
yg awal nyee mksud Geng Members then di tukr oleh Amin sbgai Geng Mamak.!!!
adoiiii....time form 4 plak..lagi bermakne..mase form 4 lah qid mule bertgur spe ngan roy..
pasal member??mlz nak ctew lahh..time form4 qid ilang kawan..and qid dpt kwn..
thun paling perit time form 4 lahhh....
tapi mse form 5..hidup ni sdikit ade sinar...ape die??
qid mngenali roy..
insan yg bergelar bapa yg sgt bertnggungjwb terhdp sape saje yg die kenal!!
qid bertuah kenal die...
tanpa die qid mungkin akan lebih terukk....
kat stad jugak mnjadi saksi janji qid pade roy yg qid akan
behenti merokok and tinggal kann segala perkara karot yg selalu qid buat...
SMK tunku ampuan durah yg jadi saksi segala2nyeee..
klu nk cite kenangan..mcm2...smpai tige empat post pown x bis..
kdng2 uhh kenangan kena mrh ngan cikgu pownn boleh jadi indahh..
bg qid kngan pahit di stad hnye stu,iaitu mengikat janji dengan due owg insan yg
pernh berglr sahabat pade qid..

pekara yg qid akan rindu lepas ni~~
*tido dalam kelaz..
*buat giler2 time cikgu tgh mngajar dgn zaty.
*lepak dekat pondok belakang
*msg roy time tgh perhimpunan
*msg roy time tgh bljr.
*serong kelaz sejarah kat toilett
*bce yassin ramai2 dengan member stiap jumaat
jalan2 pergi makmal
*pusing2 sekolah..

ermmmm tu lah antre nyee...
bk benda lgi qid nak ckp sebenarnyee..
tapi..esok lah sambung okey!!
skng ni x blh..
smp sni jee blh skng ni ok!

qid mau story pasal befday Zatyy...
ermmm..Salam <3 



Official Template By BudakPEMALAS