Skip to main content

Aku kena tumbok??~tlg lahh


salam esya.
kmo thu x smlm qid kena tumbok ngan sowg mamat sengal ni..
haa ni kes salh fhm lah nii..sakit esya thu!! kat perot plakk uhh..memang terddk lah qid time die tmbok uhh..
mamat uhh btl2 sengal lahh..
die tak thu paperhh cite tetibe die nak dtg serang qid...
ni kes slh fhm lah nii...
see tak pasal2 smlm abg mierul baluun die blikk!!!
awal nyee qid x cte at abg mierul smlm..coz fhm sgt ngan prngai baran abg mierul uhh,
qid cte at ira je lah smlm,skali ira sengal ni gi ctew at abg mierul...x pasal2 mengamok mamat sowg uhh..
time uh gak abg mierul contc dk2 die soh cri mamat sengal uhhh...
time dowg cri at area pj uhh dgr ctew adik mamat uh bg tau mamat uh dh grak gi sngpore...
ape lagi abg mierul terus arhh contct abg apex soh naik sngpore nnty..abg mierul follow kmudian...
tgk2 smlm abg apex x jmpe lgi mmt uhh abg mierul dh smp snpore dah....
pagi tadi dalam pukul 2 pagi mamat uh kena balunn ngan abg mierul smlm!!
mg kelakar arhhh ingt kuat sgt lahh nak perthan ann adik die smlm...
smp snggop tumbok qid..skali dh berdpn ngan abg mierul TERDIAM kauu..haaaaa!!!
ambik kau!
tuhh lah masuk negara owg nak buat hal plakk kau annn...
kau ingt kau sape BODOHHH!!!
satu lagi ko ingt aku ape kau nak usik sesuke hati kau jee haa???
kau ingt aku ni baruah kau kee nak sentoh aku sesuke ati kauu/...
kire  kau bernsib baik lah smlm tauu coz aku x rojer at abg jeff..klu abg jeff masuk ape cteww??
lgi besar ctew ni kau thuu???
aku x dpt byngkann tauu kalu abg jeff pukul kau smlm..msti lgi kau merayu2 annn...
haaaa tuh lah akibat nyee!!
lain kali jgn nak pukul anak owg sesuke ati...
kau x thu aku sape lagi!!!
so berhati2 lahh lepas ni bro nak berhdpn ngan mmber2 aku..
jgn nak tunjok taiiko dpn kite owg...
kau x thu lagi time kiteowg naik tocng annn...ermmm tuh bru sikit bro..
ade lgi nnty bkal menyusur.....okeyyy!!!!

*esya thu x mamat gler uhh nak tunjuk bgus plakk...die yg slh fhm nak sound2 qid plak smlm..
x pasal2 pagi2 bute uhh kne gi hsptl plakk tdi..PADAN muke die..
~okey lah esya ti qid smbung okeyy

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Jika Tuhan ambil aku

Aku tak tahu apa bakal jdi esok lusa.
Aku tkthu sama ada aku msih bernafas atau tidak.
Jika aku tiada lagi
Aku mohon maaf pada semua.
Aku mohon maaf kerana tk menjadi
Anak yang baik, adik yang baik, kawan yang baik.
Maafkan aku.
Aku tak sebaik manusia lain.
Aku tk sehebat manusia lain

Jika tuhan ambil aku esok.
Redho.
Itu sahaja yang aku minta.
Sebab aku dah lama redho dengan apa yang aku tanggung.
Korang pun kena redho.
Jangan titis kan air mata kerana aku.
Kerana aku bukan siapa siapa.
Kerana aku bukan manusia yang baik yang wujud dalam hidup korang.
Terus jalani hidup seperti biasa.

Terima kasih pada siapa yang pernah ada.
Korang tahu siapa korang.
Maafkan aku kerana tidak terus bertahan.