<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 27 December 2011

salam esya.
kmo thu x smlm qid kena tumbok ngan sowg mamat sengal ni..
haa ni kes salh fhm lah nii..sakit esya thu!! kat perot plakk uhh..memang terddk lah qid time die tmbok uhh..
mamat uhh btl2 sengal lahh..
die tak thu paperhh cite tetibe die nak dtg serang qid...
ni kes slh fhm lah nii...
see tak pasal2 smlm abg mierul baluun die blikk!!!
awal nyee qid x cte at abg mierul smlm..coz fhm sgt ngan prngai baran abg mierul uhh,
qid cte at ira je lah smlm,skali ira sengal ni gi ctew at abg mierul...x pasal2 mengamok mamat sowg uhh..
time uh gak abg mierul contc dk2 die soh cri mamat sengal uhhh...
time dowg cri at area pj uhh dgr ctew adik mamat uh bg tau mamat uh dh grak gi sngpore...
ape lagi abg mierul terus arhh contct abg apex soh naik sngpore nnty..abg mierul follow kmudian...
tgk2 smlm abg apex x jmpe lgi mmt uhh abg mierul dh smp snpore dah....
pagi tadi dalam pukul 2 pagi mamat uh kena balunn ngan abg mierul smlm!!
mg kelakar arhhh ingt kuat sgt lahh nak perthan ann adik die smlm...
smp snggop tumbok qid..skali dh berdpn ngan abg mierul TERDIAM kauu..haaaaa!!!
ambik kau!
tuhh lah masuk negara owg nak buat hal plakk kau annn...
kau ingt kau sape BODOHHH!!!
satu lagi ko ingt aku ape kau nak usik sesuke hati kau jee haa???
kau ingt aku ni baruah kau kee nak sentoh aku sesuke ati kauu/...
kire  kau bernsib baik lah smlm tauu coz aku x rojer at abg jeff..klu abg jeff masuk ape cteww??
lgi besar ctew ni kau thuu???
aku x dpt byngkann tauu kalu abg jeff pukul kau smlm..msti lgi kau merayu2 annn...
haaaa tuh lah akibat nyee!!
lain kali jgn nak pukul anak owg sesuke ati...
kau x thu aku sape lagi!!!
so berhati2 lahh lepas ni bro nak berhdpn ngan mmber2 aku..
jgn nak tunjok taiiko dpn kite owg...
kau x thu lagi time kiteowg naik tocng annn...ermmm tuh bru sikit bro..
ade lgi nnty bkal menyusur.....okeyyy!!!!

*esya thu x mamat gler uhh nak tunjuk bgus plakk...die yg slh fhm nak sound2 qid plak smlm..
x pasal2 pagi2 bute uhh kne gi hsptl plakk tdi..PADAN muke die..
~okey lah esya ti qid smbung okeyy


Official Template By BudakPEMALAS