Skip to main content

Ahmad Nazry~~

salam,
esya nak tahu tak semalam time qid kat hospital qid jumpe sowg budak cine ni
rupe die sebijik macam angah nazry..
ya allah..esya kalu kmu masih idop and kmo pown rse kehilangan angah
comfem kamu pown akan terkedu bler tgk owg yg serupa angah depan mate kmo..
qid x tipu esya....budak tuhh sebijik mcm angah...
mybe bdak uh umur die dlm baye2 qid arhh...
die gi hospital coz melawat kakak die...
muke die putih macam angah.
mate die sepet sebijik macam angah...dh lah angah uh pndai ckp cine,dgr budk uhh ckp lgi lahhh qid terdiaamm..
rambut bdk uhh x yah ckp lah..botak mcm b4 angah meninggal dulu...
aduhh yg qid terduduk bler tgk bdk cine tuhhh!!!
tinggi die bentuk muke die sebijikk mcm angah...aduhh
qid ade snap gmbr bdk cine tuh smlm..
tp ayah dh padam kannn..
ayah kate x baik ambik gmbr owg curi2.
klu btl nk ambik gmbr die mintk izin dpn2 budk ambik curi2....
aduhhhh ayah2....
klu ikot kann mg laa nak gi tnye die..klu blh qid nak ambik skli gmbr ngan die
tp qid segan ayah thu x???dh lah kaum kerabat die rmai time uhh...smp bising la at si2 smlm...
klu lah btl2 angah dtg time uh..kann best..lme qid x tgk muke angah..
lame gak qid x dgr angah membebel kat telinge qid nii...
ermm qid rindu angah rupenye skng ni...

~~angah aku thu kau x bce ni sume..
tp aku thu yg ko fhm perasaan aku skng nii...
aku terkedu angah tgk owg yg serupa dengan kau depan mate aku smlm...
aku sngke kan aku mimpi..tp rupe2 nye x coz bdk tuh dtg mlawat akak die...dan bukan nyee melawat aku..
klu laa bdk uhh melawat aku smlm...mesti aku yakin 100% bdk uh adelah angah...
ya allah aku tak tipu angah...bdk uh sbijik mcm kau...saling x tumpah kau thu x????
mungkin tu Allah yg atur kann..semua thu manusia ni ade 7 owg yg serupe..
and bdk cine tuh slh satu dri yg serupe dengan kau angah...
aku rindu kau sgt2 angah..
MOGA ROH MU TENANG DISISI-NYA..
aku doakan ketenangan kau kat sane AHMAD NAZRY..
aku sgt merindui kauu...

*ok lah esya nnty qid sambung okk

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam