Skip to main content

cite si roy haaa

Qid ade benda nk story ni esya..
pagi tadi qid msg2 roy tnye program ari ni semua...
dh tu die cite punye ctew..
qid tnye lahh die kat mne??
die kte die nk jumpe doc..!
qid pelik laa sekian lme msg die rupe2 nye die xde at skolah!
qid tnye lah die doc in-trend ke doc btl!??
die kte doc btl..
qid ingt ann die main2..
qid suruh die serius..dah tu die kte "btl lah nak tipu buat ape!awak ade nampak saye ke??"
bce jee msg uh qid cri lah die..
cri punye cari~TAK ADE!
qid tnye knp jumpe doc??
die kte biase lah check up sebulan sekali!
biase lah??
die knp???
yg qid thu die ade asma jee..
sthu qid owg asma ni xde de check up with doc yg dh di tetapkann de..
owg asma ni die dpt oksigen ok jee lah die uh!!!
tpi die??
qid x puas ati tauu..
qid tnye laa die mcm2..
last2 die ngaku gakk!!
die kte since kes hari tu die slalu dmam!
die slalu x sedap badan bagai lahhh!!!
tu yg die gi klinik and doc tnye die ade kee buat tu semua..
and die story at doc klinik uh tu yg doctor tu trus tranfer die ke hospital!
and sebab ann ni yg die x dtg hari tu!!
hari ni die gi blik hsptl coz doc HTJS dah buat opoinmt khas untuk die!
jumpe doc pakar and cek darah bagai lahh!!!
serius qid rse cm berslh sgt!!
and klu bukn sbb qid mybe die xde de nak sush2 gi hsptl bgaii haa..
sory roy!
sory sgt2...sbb owg roy mcm ni...
tapi mcm roy cm lah kann mybe ni semua ade hikmah!!
kite just lalui ni semua and bersbr tunggu dan lihat ape hikmah yg dah tuhan tetapkan utk kite..
betul x roy???
hihihihiihhihi

*ermm thankz laa erkk jujur cite at owg!!
hihi ;)

esya next week qid dah nak exam..
doakan qid ok!
qid nak ambik exam yg kmo x sempat ambik dlu!!
;)
doakan yg terbaik untuk qid ok syg ;)
miss u sgt2... ;)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi