Skip to main content

Aril.

rindu nak tgk telatah kau wokk at AF ;'(

salam..
hermm tetibe memalam ni rindu plak nak tgk konsert AF..
dulu  tiap2 malam duk tengok konsert AF..
ulangan lah ape lgi...
tiap ari sabtu jee memang akan mengadap tv jee lah tgk konsert AF tuh..
ermmm sembilan thun AF tuu..semua nyee qid ikot..
sebut jee sape!
semua qid thu..hihihihihi
giler btl qid ni kann...
pelajar yg paling2 qid rindu nak tgk die perfom atas pnts adelah ARIL..
hermmm dulu time kat Af die plajar yg plng top lahh..
bukti die Aril dah terkeluar pownn die diundi masuk balik utk ke final tauu..
siap dapat number 2 lagi..haaa top 3..ok lah tuu!!
satu lagi time Aril tersingkir tuh,ingt lagi abg Ac Mizal suare die mcm bergetr time umumkan yg
Aril tersingkir time uh..mungkin die sebak kott..coz Aril umpama penyeri
AF7 mase tuu..die xde,sunyi akademi...
die xde time tu nampak sgt yg Yazid downn...nmpak sgt akim juga boring die xde..
hermmmm...
at dalam akademi Aril slalu bertindak sprti leader..
mase Aril tersingkir mlm tu,mase die nak tarik beg ke luar dewan semua
jerit2 name Aril...termasuk lah pelajar2 yg kat atas pentas tu sekali..
jeritan semangat buat aril yg kat luar tu masih byk peluang utk die..
care die,style die menunjukkan die sowg yg bertanggungjwb..
even die kadang2 slalu mereng kat akademi tuhh tp biler time kerja
nampak time serius die...
suke care die..
ingt lagi time Rini dengan sowg pljr ni bergaduh time mule2 lagi AF7 tuh start..
Aril lah yg seperti leader yg cube leraikan semuanye..
hermm!!
pape pown dri dulu sampai skng mint qid at Aril kan kan pernah pdm..
hihihihihihi even die dh tue skli pownn..qid tetap support die..
hihih ok ke wokk!!

*tu abg ajam..owg nak jumpe abg..if abg bukak blog ni
tlg lahh cri mase utk ambik owg..owg perlukan pertlgan abg skng ni..
owg nak abg skng!!!
miz abg sgt2 thu??

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi