Skip to main content

aku nak diee!!!


esya..
qid ade benda nak ckp!
qid  nk story at sni.tp qid takut kalu2
ade yg terbce and ade yg terase...
dalam otak qid skng qid cume nak yana...
qid nk cite kat die...
qid perlu kan owg utk bg qid idea nak slesaikann benda ni...
hermm..
dlm qid pK2 pasal ni malam tdi,qid tringt kate2 roy b4 die bg tau
yg die akan bz dalam seminggu due tuu..
die ckp "klu kmo perlu ape2..kmo nak ckp ape2...kmo nak tnye ape2 tipon walit..x kire pukul brp skali pown terus contct walit..walit ade jee nanti.."  tu roy ckp..
tp qid?? qid segan nak ganggu die mlm tdi..
ayah kte ari tuu walit bz kat kelantan coz  walit ckp nak uruskan pasal ayah ummi tu..
pK2  balikk malz lahh qid nak contct roy,tkut die bz kee..penat kee memalam uhh!!!
so xde laa qid story at spe2 smlm wlaupown ati tgh panehh time tuu ;'(
good qid berjaya simpan sndri like sowg member ni ;))
bangga weiii
~~mlm ni ade progrm ngan family roy at melaka,mybe qid akan tnye pendpt die mlm ni..
qid xthu knp ngan die qid blh kawwtim palkk...
mungkin die seorg yg thu prsaan owg lain so sbb tu die mudh utk memahami qid..
and qid pownn senang utk bg die fhm and bercerita dkt die...
insyaAllah qid bg tnye die mlm niii

*ti esok qid upload pic k utk msk dlm ni..ermm ;)
xsabr nyee qid nk tunggu mlm ni..
nak ilang ann tension 100%..
nak buang semua pasal skolah,pasal member2 at skolah tu,pasal benda2 yg menyakitkan semua nyee
NAK BUANG MALAM NI JUGAKK!!!
esok hari bru qid...
qid xnak kenal mrke2 yg menyakitkan tu lgi.. ;))
maaf klu ade yg terluke...
aku buat untuk aku...skang yg penting hanya diri aku,bukan utk jage hati kowg dee...
hihihihi
**thankz sha kau yg ajar aku buat mcm ni kann??
thankzz a lot shaa.. ;)

haaa nak thu satu benda kelakar x malam tadi..
pasal abg wann sengal tu laahh..
mlm tdi at melaka ujann tau..
so sejukk sgt lahh!!
abg suruh lahh qid ambik vick sapu kat dada tkut sejuk sgt ke ape ke kann..
time tu abg wann tgk qid dri jauh tau..
tgh duduk2 uh tetibe abg wan dtg ckp "dik kau ni mcm sakit jantung plak abgg tgk kau skng ni"
perhhh abis die kena debik ngan abg sham smlm!!
hahahah satu umah abg sham kejar die cos celupah sgt!!
ape lahhh..sengal abg wann ckp x pandang kiri kanan..
adoiii sakit perut gelak smlm!
abg wann woii klu lah sakit jantung owg ni,dh lme out dri bumi ni tau coz asyik dgr muzik2
kuat2 haaa...
ape laa ko ni abg wan oii...hermm sengal!!

okey lah cik Ellysha Balqis qid out dlu k..
asalamualaikumm

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi