Skip to main content

rindu kau lah KAWAN!


hey esya.
semalam qid gi tgk kubur arwah pian..
ermm ari ni genap 54 hari...
mybe 27/11 dowg akan buat tahlil and akan naik batu nisan..
ermm kejap jee kann dah nak 100 ari...
mase kenduri tu nanti x thu lah dpt balik or x..
coz time tu dah start SPM seminggu dah..

**************************************
pian..
aku rindu kau..kau tau x since kau pergi
aku jarang sgt naik KL...
jarang pian..
aku x boleh pian....aku ingt ko biler aku gi tmpat2 yg kite slalu lepak!!
aku rindu kau sgt2 pian...
ko ingt x pian mase befday aku???
pian tu lah kenangan ari jadi yg aku x kan lupe kann...
aku thu pian yang kau same2 ngan abg mierul smua susah  pyh buat mcm2 utk
befdy party tu..
even time tu aku tgh mrh at kau..aku tgh bengang at kau..
tapi kau buat jee kan semua2 tu utk aku!!!
thankyousomuch pian..trima kasih byk2....
ptut lah kau susah2 buat tu semua wlupown aku mrh at kau..
upe nye kau tu lah kali terakhir kau smbut befday aku...
thankz pian...
aku ingt lagi mcm mane kau malu biler abg2 hR ni tarik kau time aku nyanyi tu,...
merah muke kau time tu kannn...
yg x boleh bla abg ajam blh plak suruh kau mintak maaf a aku pkai mic..
and suruh kite berdua janji ngan abg2 ni yg kite berdua x kan gaduh2 lagi...
kau lgi tu pian???
and yes pian!!!smp kau mati kite gaduh...
memang smp bler2 kite x gaduh!!!
aku rindu saat tu pian...
rindu sgt2..
klu boleh aku nak je dudk sblh kau and main game same2,minum mkn same2...karoke same2...
rindu pian...rindu ngan tu semua...

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi