Skip to main content

rindu kamu syg ;(


salam esya,
esya qid mcm2 benda nak cite..
qid nak kmo  la skng ni...
qid btl2 sunyi thu x!!!
aduhhh biler time2 cm ni jee qid akan
rse lainn sgt...
aduhhh x suke lah perasaan mcm ni...
esya ingat x lagu WARISAN WANITA TERAKHIR??
ermm lgu tu memori kite kann???
memoryphone qid ann ade yg ilang...
dh tu byk lgu2  yg time kite same2 dulu ilang cm uh je...
qid ingt lgu die tp qid x ingt tajuk die utk download lgi!!!
and slah stu lagu tu ade lah lgu warisan wanita terakhir ni....
qid mule dpt lgu ni blik from sha.
ari tu at kelaz die bukak lgu ni...
qid terdiam tau..qid pk2 blik mcm pernah dgr jee lgu uh!!!
ermm musik qid gune gitar jee...
qid teringt time kite at pangkor dulu...
and bru qid ingt yg lgu tu yg qid cri slama ni...
cpt2 qid mintak sha blutot annn...
aduhhhh dri mule2 download uh qid dgr lgu uh jaaa.....
smp skng qid tgh dgr lgu uh!!!!
ya allah rindu nye esya ngan kmo!!!!
SUMPAH QID RINDU PADE KAMU....
rindu dgn segala2nye esya....
dgr plak lgu ni...lagi bertambah rindu esya...
tah lah esya makin ari qid rse lagi drita idop kmo xde ni..
even mcm2 owg yg dtg dlm idop qid ni..
mcm2 owg yg try bg smngt at qid tp qid????
tetap ingt kmo...susah utk lupekan kmo esya....
susah sgt..bukan qid x cube tapi x boleh!!!!!!
~andai kte lah kmo ade dpn qid skng nak jee qid cite mcm2 at kmo skng ni....
mcm2 esya....
dengan ira laa...dgn family and mcm2 lah!
esya thu x abg dri ari tu x tgur qid...
mrh btl die pde qid...qid thu qid slh wat roy cm uh...tapi sory lah!!!!
tdi at skolah time rehat ade terserempak ngan roy dkt2 ngan dewan kuliah..
time uh xde owg...qid try ckp at roy pasal abg mrh uh!!!
roy kte biar kan jee manusia ni mcm2 perangai and mybe abg blm blh trima lgi
ape yg qid buat roy ari tu..
and qid perlu bg mase at abg utk abg sejuk annn ati die sendiri...
ermmmmmm~!!!!!!okey lah roy...
thankz...
~pasal ira...esya thu result exam die???
x pernah2 dri form 1 die gagal exam...
tapi kali ni punye trial 2 G die dpt...
bygkann p.Akaun die punye tarer die boleh gagal!!!!!
entah lah mybe die x pat jwb exam time uh kot coz teringt at pian kotttt...
ermmm skng abg ajam mintak qid tlg ira...
coz skng ira berubah giler!
die mlz gi skolah..die boleh merayau2 sowg dri kL -->seremban then gi smp at melaka..
NAIK MOTO SOWG2....!!!!!
byng knn..sklu die ni jenis mcm qid xde hal lah!!
ni jenis pompuan yg memang lembut...
buatnyee moto rosak tgh2 jln??haaa xke sush...
aduhhh ira ira....
stu lgi ptg tdi qid bru jee bertekak ngan die...
qid try tgur die,dah tu tup tup die blh mengamuk!!!
die bantai ckp qid ni x thu perasaan die..qid ni thu ckp jeee...
qid ni xthu keadaan die...
aduhhh ira2 sbb aku thu keadaan kau yg dah merepek2 tu lah aku tgur kau!!!!

"ira aku fhm sgt lah perasaan kau,sbb aku pown rindu at pian..aku pown terase kehilangan pian..
ya allah ira klu ko jdi aku,lgi trok aku rse...byngkan ira kau kena kawal perasaan sdih kau biler dpn owg.sbb kau kena bg smngat at owg lain utk owg tu kuat hadapi ni semua..sdngkan diri ko tu sndiri x kuat..
tpi demi pershbtn ko lakukan sume tu..ya allah perit ira ko thu x????aku bukan nak ckp mcm2 lah ira tpi aku
nak kau thu perasaan aku,kwn kau yg tgh berusaha bantu diri kau sndiri..aku x nk kau tewas ira..mcm mane aku hampir twas dulu..aku x nak ira..aku nk kau  trus kuat idop tnpa pian...bukan hnye kau yg hilang pian..KITE SEMUA HILANG PIAN!!!!!ira aku x nak mse dpn kau musnh...xlme je lagi kite akan ambik
SPM..xkan kau nak sia2 kann usaha kau hampir 11 thun kau belajar...bodoh lah kau klu ko buat mcm tu..
tlg lah ira aku xnk ko berubh smp mcm ni skli...aku syg kau ira......tlg lah...klu ko x kesian at aku,kau ksian at diri kau sendiri dh laaaa..pK laa msk2 ira..."

esya klu kmo ade msti kmo sme2 ngan qid utk tlg ira kan...
esya qid x kuat thu x hadapi ni semua...qid sowg2...
remy dah x contact qid..die dah 100% fokus at SPM...
dah x leh kacau dah...
sape qid nak cri esya...aduhhhhhhh!!!!!!!!!
dgn sakit qid lagi...ngan prob2 bodo ni...
dgn rindu lgi..........
aduhhhh.....
payah esya thu x.....
ptg tdi pown qid ade story at roy skit...
qid tnye pendpt die...
die jee yg ade skng ni....
die yg byk bg qid kte2 smngt..
and die gak yg bg cdngan tok qid tlg pasal ira tu..
and die jugak laa yg ajar qid mcm mne utk ilngkan rindu qid pd kowg2 semua...
hermmmm thankyouRoy....
and lupe nak ckp thankz laa sudi maaf an owg erkk...
hihihihihihihihihihihi

*ok laa esya,ti qid smbung ok!
LOVE YOU <3


Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.