Skip to main content

tersenyum ;)

untuk ke sekian kali nye qid kena marah lagi..hihihi...
ermmm kena mrh pown boleh gelak kann???
erm ape blh buat!!
esya thu x balik2 je pukul 4 tdi dpt msg from roy die tnye qid kat mane??
then die ajak kuar...dlm mse yg sme gak qid dah jnji ngan ira nak gi
tgk wayang....ira pown ptg tdi dah ade at area senawang!!!
qid tnye roy kenape nak jumpe???die kte ade benda nk tnye...
qid pK2 blik...baik qid jumpe roy then mlm bru gi tgk wayang ngan ira.....
ermmm gi jumpe roy uh die tnye qid stu soalan yg susah sbnrnye nak jwb!!!
die tnye "dua tiga hari ni kmo merokok kann...knp??"
ambik kau!!!! sekali die thu plak haa!!!
ape nak jwb!! mg qid diam je lah...
dah tu free2 kena mrh ngan die..TQ roy ;))
dh lme x kne mrh ngan walit..hahahaahah.... ;P
actly qid pown x thu knape qid ambik blik sdngkan dah dkt sthun qid x ambik!!!
last pown ambik shisha ari tu yg kna mrh ngan abg ajam tu..tu jee..
and tdi pown sbnrnye time tuisyen qid ambik gak lgi skali wlupown dh kena mrh ngan roy ptg tdi..
sorry roy..mybe ni yg last..pas ni dh x dpt dah ;))
~kedua!!!
balik2 je tuisyen tdi ira col ckp yg die kena blik ampng sbb mama die kte ade hal...
dh tu si ira sengal ni gi bg tau abg ajam plak yg nk gi tgk wayang mlm ni...
dah bantai nye abg ajam msg ckp "dah x ingt esok nak skolah ke???"
perhhhh!!! sbnrnye esya abg ajam jarang msg qid bulan ni..
terkejut gak biler bukak2 msg die tdi die ckp cm uh!!!
pelik gak....tnye2 ira...die kte die yg bg tau abg ajam!!!
aduhhh..memang songot ko tu ira ;P

*lgi stu kne mrh ngan pk cu tdi..;))
qid ptut nye gi KJP ptg td...tp qid x gi pown...MALAZ and BORING
qid sje blik lmbt....tk thu lah knp dua tiga ari ni mlz sgt nak lyn benda2 ni semua..
mlz nak jumpe pk cu..mlz nak ambik ubt..MALAZ!!!MALZ!!!MALAZ!!!!!
ermmm ape punye x berguna qid ni kannn ;(

~ok la esya ti qid smbung ok!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.