Skip to main content

sorry syg!

sorry ari tu qid ckp yg qid benci kmo!!
sory sgt esya....qid mrh sgt mse tu..
sbb qid bru thu hadiah yg qid bg  mase kmo bru blik malaysia
dulu,kmo x ambik langsung!!!!
dah tu kmo pulang kan blik plak!!!!!
qid kecewa esya thu x!!!
ape yg qid pK hadiah tu ade kat perak skng....
hadiah tu ade dlm almari yg kmo sendiri kunci dlm bilik kmo!!!
tu yg qid rse...tapi???
hadiah terakhir qid bg  uh kmo x keluarkan pown dri kotak tu..
kmo biarkannn je mcm tu...
then kmo tinggal kan MACAM tu jee at atas almari qid tu...
kmo langsung x bg thu sape2...
smp lah kmo meninggal x sape thu pasal hadiah yg kmo tinggalkan tu!!!
pandai btl kmo ni kannn......
qid kecewa bce note yg kmo selitkan kat hadiah  tu....
kmo kte yg kmo x boleh terima hadiah cmre tu...
sbb kmo nak qid yg ambik cmre tu coz kmo thu qid dah lme idamkan cmre tu kannnn..???
heyyy klu qid ambik cmre uh nampak sgt yg qid ni buruk siku tau!!!!!
and qid nk kmo yg pkai cmre tu bukan qid yg pkai!!!!!
klu kmu x leh trima hadiah tu...ckp esya kat qid dulu...
ni x kmo biarkann je mcm tu!!!!!
skng ni cmre uh ade at umah roy!
qid suh die tgk cmre uh still blh pkai or x....
coz dh lme sgt at atas almari tu takut ade abuk masok kee ape ke..
haaaaa.....

~ari tu qid bg tau abg ajam pasal hadiah tu...
abg ajam pown terkejut tau!
coz die pown ingt yg cmre uh ade tersimpan at umah kmo!!!
semua tgk adiah uh..and dowg terkejut coz balut kotak hadiah tu masih mcm uh!!!
ang reben dlm kotak uh yg ikat cmre uh pown x berbukak!!!
MASIH SAMA!!!!!!
ya allah betul lah kte kmo agk nye esya yg kmo memang x nak hadiah qid bg uh!!!!
smpai usik pown x adiah tu!!!
aduhhhh sakitnyee ati...

tapi tak pe lah...dua thun lepas punye cite annn...
pape pown sory coz qid ckp qid benci kmo..serius qid tgh marah time uh!!!

***************************************************
~tgk!!! aku dh ckp dah jgn pakse aku ckp benda2 ni semua...
coz sekali  aku dh ckp...susah kau thu!!!!
ayat aku pedih...kasar!!!!
susah utk owg terima cre aku ni...
ko desak2 aku...kan kau dah terluke...
sakitkan???? ermm sory lah!!
lain kali jgn paksa2 aku...
fhm!

*ti smbung ;))

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam